avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 809 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Pensie alimentara-majorare
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Pensie alimentara-majorare

Buna seara ! Domnule avocat, va rog sa ma ajutati cu o informatie. Sunt eleva in clasa aXII-a ,locuiesc in orasul Vulcan,jud HD. In data 28.08/2014 am implinit 18 ani , si l-am dat pe tatal meu care inca lucreaza la mina Vulcan, in judecata pentru a primi pensie alimentaraintretinere in continuare . Am hotararea judecatoreasca unde instanta l-a obligat sa imi achite pensie alimentara(de intretinere) in cuantum de 25%. Eu am facut cererea, si am depus actele necesare,dar tribunalul Petrosani m-a amana ,nu primesc niciun termen de judecata, de ce oare ? S-a blocat intr-un fel dosarul ,cum aflu daca ceva lipseste sau nu a fost corect cum am procedat ? Trebuie sa imi angajez avocat ?
Ultima modificare: Vineri, 16 Ianuarie 2015
ignrugnru, utilizator
Cel mai recent răspuns: Adrian ALBU , Avocat 15:37, 17 Ianuarie 2015
Din câte înțeleg, cererea de chemare în judecată având ca obiect plata pensiei până la definitivarea studiilor a fost introdusă dar nu a primit încă un termen de judecată. Mai așteptați deoarece o să se stabilească termenul de judecată dar aveți grijă la orice comunicări pe care vi le va face instanța. Dacă veți primi întâmpinarea pârâtului trebuie să faceți răspuns la întâmpinare. Succes!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Micsorare pensie alimentara ContSters185843 ContSters185843 buna ziua! sunt despartit de fosta mea sotie de zece ani iar fata noastra mi-a fost incredintata mie la divort. In decembrie 2010, fata a implinit 18 ani dar ... (vezi toată discuția)