Buna ziua! Scriu cu speranta ca se va gasi o persoana care ma poate ajuta sa gasesc o solutie la problema cu care ma confrunt. Pe scurt, s-a efectuat un transfer intrabancar, insa banii nu au ajuns la destinatar. O persoana a trimis o suma de bani in contul meu, banii au ajuns in contul personal, insa nu mi se permite sa ii extrag, motivand ca o investigatie este in curs de desfasurare. Acest lucru s-a intamplat in urma cu 2 saptamani, nici acum neprimind banii. Am sunat la banca si mi s-a spus ca intradevar este o investigatie in curs de desfasurare, insa nu mi s-a dat nici o alta explicatie. Precizez ca este vorba de un cont normal, pe care nu s-a efectuat nici un fel de tranzactie ciudata sau cine stie ce, si o suma de bani mica (500 ron). In cazul asta, ce trebuie sa fac eu, ca si client al bancii, caruia nu i se permite sa extraga banii din contul personal? Stiu ca ar fi fost usor sa ma duc sa vorbesc la banca centrala, insa nu sunt in tara momentan si nu pot face altceva decat sa sun.
Incercati sa faceti bancii o solicitare prin email. Cu siguranta banca are in datele sale si email-ul dvs. Poate aflati de ce a fost indisponibilizat contul dvs.
Poprire cont
sgabriel
buna ziua,
In cazul in care exista o poprire pe un cont in cat timp de la incasarea banilor banca are obligatia sa vireze respectiva suma in contul ... (vezi toată discuția)