avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 983 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Concediu de odihna fortat medici rezidenti .
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Concediu de odihna fortat medici rezidenti .

Buna ziua, sunt medic rezident anul IV al unui spital din Bucuresti. In anul 2014 respectiv in anul III de rezidentiat nu mi-am luat concediu de odihna. In luna decembrie 2014 am fost bagata fortat de spitalul platitor in concediu de odihna: 2 zille din luna noiembrie si 20 de zile in luna decembrie, de asemenea mi-au luat bonurile si bursa de 150 de euro de pe aceste zile. Am mers si am intrebat de ce si cum am fost bagata in concediu de odihna fortat, daca eu nu am semnat nimic, nu am facut o cerere, nu am fost informata si mai ales ca am dus un pontaj semnat de un medic si cu stampila unui spital unde am efectuat stagiul din luna decembrie respectiv noiembrie. Pe luna decembrie avand si nota in carnetul de rezident in urma unui examen dat.Doamnele de la RUNOS/ SALARII mi-au zis ca acesta e regulamentul lor intern si ca pot sa le dau in judecata daca vreau. Initial cand am vorbit la telefon cu sefa serviciului RUNOS mi-a zis este o greseala ca acest lucru e valabil doar pentru rezidentii din an terminal (ca sa nu le plateasca banii pe concediul neefectuat) si ca o sa o repare, apoi cand m-am prezentat la spital cum mi-a zis, s-a razgandit.Ceilalti colegi ai mei de la alte spitale platitoare au primit si bonuri si bursa desi nu au avut concediu de odihna. Va rog sa ma indrumati : nu stiu daca e legal ce s-a intamplat, nu stiu daca intradevar m-au bagat in concediu sau doar i-au ele banii (repet neavand nimic semnat de mine).
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 09:21, 1 Februarie 2015
Codul Muncii prevede expres ca , efectuarea CO se face in baza unei programari . Programare care poate fi schimbata in anumite situatii.