As vrea sa intreb cum se procedeaza daca am fost furata de catre un service unde am fost sa repar masina.
In primul rand vreau sa mentionez faptul ca in factura mi-au bagat 'pe gat' ca sa ma exprim asa niste operatiuni de reparatie pe care nu le-am cerut si nu le-am aprobat in deviz si astfel am ajuns sa platesc pentru schimbarea unor bujii care in mod normal pretul de manopera este 50 lei, la acel service am platit 380 lei!!!!
Desi le-am spus ca nu sunt de acord cu pretul care mi l-au cerut cand intelegerea initiala a fost de 50 lei pe manopera, s-au comportat lipsit de respect fata de mine, un client care le-a platit si-mi spuneau sa ma car de acolo cu masina.
Am constatat ulterior ca claxonul masinii suna ciudat, pe doua tonalitati, diferit de cum suna inainte de a duce masina la acest service. Ridicand capota, am vazut ca stinghia care reazema capota nu mai intra in locasul ei prestabilit din cauza a ceva care arata ca o palnie si care era de fapt claxonul pus de ei. Uitandu-ma pe schema masinii am vazut ca claxonul original arata cu totul altfel si ca e localizat undeva deasupra rotii din partea soferului si are o forma rotunda cu o goarna mica in capat, nicidecum nu era localizat acolo unde este stinghia de reazem a capotei si nu arata asa cum arata acel claxon!
Va rog sa ma sfatuiti ce sa fac in acest caz, sunt satula de acest fel de evenimente si bataie de joc de banii, nervii si de timpul meu!
Mentionez ca pe deviz scrie ca ofera garantie 24 de luni la reparatiie facute de ei, iar la preluarea masinii am vazut ca ar fi trebuit sa semnez ca am facut inventarul complet iar aceasta operatiune nu a fost efectuata. Devizul nu este in prealabil aprobat de mine in totalitate. Am aprobat doar schimbarea bujiilor care au fost cumparate de ei.
Multumesc!
Adriana Crisan