avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 509 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... CONTRACT DE MUNCA
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

CONTRACT DE MUNCA

Buna seara,am muncit la o societate comerciala ca gestionar,am muncit la negru,dupa 6februarie 2009,iar pe 13 mai 2009,m-a dat afara,toate bune,dar contractul de munca l-a facut cu 6 mai si inregistrat la ITM pe 26 mai,eu figurez ca lucrez la el,dar numai lucrez de pe 13 MAI,ce este de facut pentru a nu-mi face vreo surpriza sa-mi desfaca cu litera i??
La inceperea muncii nu mi-a dat niciun proces verbal de predare-primire a marfii,totul a fost verbal,iar acum decind numai lucrez ca sa imi accepte demisia imi spune sa predau inventarul,s-au mai perindat 5 insi dupa mine la acel magazin.
Va multumesc si astept un raspuns.
Iulian T.
Ultima modificare: Joi, 11 Iunie 2009
abrassu, utilizator
Cel mai recent răspuns: H.R. SUPORT , Consultant resurse umane 00:13, 12 Iunie 2009
Intocmiti o instiintare catre societate prin care precizati :
- ca urmare a faptului ca raporturile de munca cu societatea au incetat in data de 13 mai si nu mi-ati comunicat data la care pot intra in posesia drepturilor salariale restante , notei de lichidare si deciziei de incetare , rog sa stabiliti un termen si sa imi comunicati acest lucru in scris la adresa ..... ( treceti adresa reala unde puteti primi raspunsul societatii ).
Consider acest demers ca fiind unul de rezolvare amiabila a situatiei create, astfel incat sa nu apelez la instante de control in domeniul muncii .
trimiteti informarea catre societate cu confirmare de primire prin intermediul postei sau curierului
asteptati raspunsul societatii si ne mai consultati .

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură