avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 498 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... CONTRACT DE MUNCA
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

CONTRACT DE MUNCA

Buna ziua,am muncit la o societate comerciala ca gestionar,am muncit la negru,dupa 6februarie 2009,iar pe 13 mai 2009,m-a dat afara,toate bune,dar contractul de munca l-a facut cu 6 mai si inregistrat la ITM pe 26 mai,eu figurez ca lucrez la el,dar numai lucrez de pe 13 MAI,ce este de facut pentru a nu-mi face vreo surpriza sa-mi desfaca cu litera i??
La inceperea muncii nu mi-a dat niciun proces verbal de predare-primire a marfii,totul a fost verbal,iar acum decind numai lucrez ca sa imi accepte demisia imi spune sa predau inventarul,s-au mai perindat 5 insi dupa mine la acel magazin.
Va multumesc si astept un raspuns.
Iulian T.
Cel mai recent răspuns: Edbah , utilizator 09:55, 12 Iunie 2009
Se poate demonstra ca nu mai lucrati acolo?...faceti o sesizare scrisa la ITM si specificati ca ati fost dat afara din data de 13.05.2009
Mult succes ,
Daca ati semnat in urma vreunui inventar la preluarea gestiunii un proces verbal, bine , daca nu problema lor.
ca sa imi accepte demisia imi spune sa predau inventarul


Demisia nu poate fi refuzata, este o decizie unilaterala a angajatului. Daca nu vrea sa o primeasca, trimiteti-o prin posta, prin recomandata cu confirmare de primire.

Contractul semnat pe 6 mai prevede functia de gestionar sau una asimilata?
Daca da, oricum trebuia sa preluati cu semnatura inventarul, ca sa fiti acum obligat sa-l predati.

In ceea ce priveste perioadele lucrate:

a) pentru perioada lucrata la negru ( pana in data semnarii contractului individual de munca) puteti reclama la ITM, cu atat mai mult cu cat se poate proba reclamatia cu vreun act semnat de dvs in exercitarea functiei de gestionar.