Buna seara.La sfarsitul lunii noiembrie am cumparat o plita pe gaz si un cuptor electric,dupa instalare am constatat ca aprinderea electrica la plita nu functioneaza corect iar cuptorul are un fel de trepidatii,scoate un sunet urat(huruit) ca un avion,iasa aburi in timpul coacerii in afara cuptorului si umezeste afisajul electronic al cuptorului,iasa si un fel de fum pe langa usa cuptorului si miroase parca a ars.
Am sunat la service si in data de 22 ianuarie a venit o persoana de la service si a spus ca trebuie inlocuita aprinderea electrica la plita iar la cuptor trebuie inlocuita partea din fata cu tot cu usa si ventilator,mi-a spus ca va face comanda pentru piese iar cand va avea piesele va veni sa le schimbe.
A trecut termenul de 15 zile pentru remedierea defectului ,pot solicita service-ului negatie si inlocuirea produselor?
Multumesc
conform art 13 din legea449/2003 actualizata in 2014, aveti dreptul la:
Art. 13. - Consumatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:
a) dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;
b) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă;
c) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator.
Art. 14. - Consumatorul nu este îndreptăţit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră.