Doresc sa stiu cine stabileste cum se impart cheltuielile pe apartament,la bloc(curent pe casa scarii, lift, femeie de seriviciu)?
Unde se stabileste cum se face reparitia cheltuielilor?In Adunarea generala?Este stabilita prin Hotararea consiliului Local, sau unde?
Va intreb pt. ca la noi la bloc, femeia de serviciu se plateste functie de suprataza apartamentului fiecaruia.(de parca ne-ar face menajul in casa).Liftul se plateste functie de suprafata apartamentului,(de parca circula cu liftul apartamentul, nu persoanele care stau in el). Comitetul de asociatie a propus sa angajam un avocat care sa-l plateasca proprietarii, sa ne reprezinte,in cazul inaintarii dosarelor in instanta a celor care nu platesc intretinerea.Nu mi se pare corect sa plateasca toti proprietarii.Ii maresc salariul casierului, ori de cate ori doreste comitetul, pe cheltuiala noastra. Face cursul de protectia muncii, administratorul,pe cheltuiala asociatie de proprietari, fara sa fim consultati.Este obligatoriu sa faca acest curs?Este normal sa-l faca pe cheltuiala proprietarilor?
Putem renunta la aceste "servicii, la urmatoarea sedinta?
la noi femeia de serviciu este platita functie de suprafata fiecarui apartament.asta este anormal.Suprafata holului, palierului ar trebui impartita la cei 4 proprietari.Dar nu este asa
.Nu la asociatia noastra