avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 743 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Furt din magazin
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Furt din magazin

Buna ziua, am si eu o problema , am furat un mouse dintr-un magazin si mi l-a gasit agentul de securitate directorul magaziunului a chemat politia , iar acestia m-au dus la sectie acolo mi s-au luat amprente si declaratie si ieri am primit citatie cum ca trebuie sa ma prezint la sectie , motivul dosar penal . Sunt student si sunt foarte speriat , imi trebuie avocat , ce ar putea sa faca ? Tin sa precizez ca am avut decat o amenda , din cauza ca am trecut pe rosu, cand eram pieton.
Multumesc anticipat.
Ultima modificare: Vineri, 13 Februarie 2015
annonymus, utilizator
Cel mai recent răspuns: Instalator , utilizator 12:36, 15 Februarie 2015
In prima faza iti vor lua o declaratie, apoi dupa cercetarea de la politie dasarul va merge la parchet si procurorul poate sa ia o serie de masuri.
Si ce ar putea sa se intample ?
Ce valoare avea mouse-ul ?

Later edit: Oricum, nu cred ca ti se va intampla nimic. Daca dosarul ajunge la procuror cred ca va face aplicare art. 318 ncpp tinadu-se cont de fapta comisa si de persoana inculpatului.

Pe viitor, nu mai comite astfel de fapte :)
Ultima modificare: Vineri, 13 Februarie 2015
Avocat Sebastian Murariu, Avocat
Mouse-ul avea valoarea de 350 de lei , nu voi mai face sigur asta.
Cand te prezinti la politie imbraca-te decent , fii respectuos , lasa sa razbata prin toti porii parerea de rau...

Politistii - de fapt, cam toti oamenii legii - sunt sensibili la chestii gen : " cu respect, daca imi permiteti ".....Chestie de adresare , cand vrei sa spui ceva. Sau : " cu tot respectul cuvenit, d-le..." , daca vrei sa nu fii de acord cu ceva.
Incearca sa repari raul facut.
Si fii cuminte, pe viitor .

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură