Avem urmatoarea situatie intr-un ONG fara salariati - in statutul asociatiei este mentionat ca intra in sarcina comitetului director deleagarea unor membrii ai asociatiei pentru conferinte si completare pregatire profesionala continua in tara si strainatate. Persoanele alese in cadrul comitetului director sunt si membrii ai asociatiei si doresc si dumnealor sa participe la aceste actiuni. Cum este corect din punct de vedere juridic sa facem? Se deleaga singuri sau este conflict de interese? In ce conditii pot participa acestia? Specificul asociatiei este de a desfasura cursuri specializate si acreditate, dumnealor fiind chiar formatorii care tin aceste cursuri - necesitand o permanenta tinere la curent cu ce este nou in piata. Va multumim. Cu stima
Daca ati trecut asta in statut (ceea ce eu cred ca deja e cam mult si ati facut un statut foarte stufos si care se pierde in detalii care puteau fi trecute intr-un regulament de ordine interioara), atunci cand plenul comitetului director va vota asupra cazului unuia dintre colegi, persoana in cauza se abtine de la votul asupra unei probleme care-l priveste direct.
E bine ca procedura sa fie detaliata in regulamentul de ordine interioara.
Nu se poate face distinctie intre membrii care ocupa functii de conducere si cei care nu.