Bunaseara , sunt elev in liceu , sunt aproape de final , si de ceva timp ma documentez in legatura cu diferitele posibilitati de viitor . M-am interesat pe internet in legatura cu notariatul public si cateva universitati prin zona mea , de drept . Totusi , am cateva intrebari legate de aceasta profesie :
1)Am inteles ca trebuie sa urmezi o facultate , dupa care esti obligat sa urmezi o perioada de stagiatura intr-un notariat public. Care ar fi costurile ? Este atat de bazat pe relatii pe cat se spune ?
2)Daca reusesc sa obtin titulatura de notar stagiar , si reusesc sa termin perioada de 2 ani ,sunt curios ce implica creearea unui notariat public propriu ? Care ar fi costurile ? Ce este de urmat ?
3)Ce imbunatateste calitatea serviciului unui notar public ? Oamenii o sa vina pur si simplu sau sunt aplicate aceleasi strategii ca in economie (pozitia notariatului , costul serviciilor , concurenta) ?
Tin sa mentionez ca sunt incepator in acest domeniu , si daca am fost neclar sau am spus ceva eronat , imi cer mii de scuze . Astept un raspuns , si va rog sa fie cat mai exacte , NO HARD FEELINGS !
1-Va intereseaza costurile aferent ce activitate,de student pentru pregatire profesionala,sau stagiatura in birou notarial?
2-Crearea/deschiderea unui birou notarial propriu...este conditionata de multi factori pregatire profesionala,localitate,bonitate financiara demarat bnp,standard de exigenta bnp si nu in ultimul rand sau toate acestea sunt conditionate de existenta clientelei care sa asigure existenta bnp
3-Profesionalism,,corectitudine,exigenta
Clientela se realizeaza in timp si bate la usa bnp in cazul in care constata seriozitate,
profesionalism si nu in ultimul rand onorariu in limite legale