Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Cu privire la INSTRUCŢIUNILE privind activitatea de arhivă la creatorii şi deţinătorii de documente, aprobate de conducerea Arhivelor Naţionale prin Ordinul de zi nr. 217 din 23 mai 1996, va rog sa ma ajutati cu urmatoarea informatie: nu imi este foarte clar daca registrele de numere de intrare si iesire pot fi intocmite si in format digital, intr-un excel, sau este obligatoriu sa existe fizic la sediu firmei, intr-un caiet organizat in acest sens, ori in registre specializate.
Vă referiţi la registrul de intrare-ieşire pentru înregistrarea documentelor, cunoscut îndeobşte drept registrul de intrare-ieşire corespondenţă.
Pentru un secretariat obişnuit este suficient un registru de intrare-ieşire completat la toate rubricile cerute de INSTRUCŢIUNI...1996. Registrul de intrare-ieşire poate fi ţinut şi în format digital/ electronic, dar este obligatoriu să-l ţineţi în format clasic pe suport hârtie.
Nu se acceptă doar format electronic, chiar dacă realizaţi listarea înregistrărilor la sfârşitul anului (sau alt interval) şi constituiţi un volum.
Pentru registraturi, regulile de înregistrare a documentelor intrate, ieşite sau create pentru uz intern permit înregistrarea în mai multe registre pe sistemul INTRARE sau IEŞIRE.