Imi deschid un ONG si am vazut ca am nevoie si de un registru de intrare-iesire.
Mai exact, ce trebuie sa cuprinda acest registru?
De asemenea, o sa aplic si Legea 78/2014, unde imi trebuie 3 registre: registrul de voluntari, registru de certificate si un registru care sa le cuprinda pe ambele.
Banuiesc ca astea 3 registre sunt separate de registrul de intrare-iesire, nu?
Pentru detalii, consultați INSTRUCŢIUNI privind activitatea de arhivă la creatorii şi deţinătorii de documente, aprobate de conducerea Arhivelor Naţionale prin Ordinul de zi nr. 217 din 23 mai 1996, cap. II art.9.
Registrul îl puteți procura din comerț sau puteți linia și scrie dvs. pe un registru obișnuit.
Rubricile pe care trebuie să le conțină registrul de intrare-ieșire sunt.
- numărul de înregistrare,
- data înregistrării,
- numărul şi data documentului date de emitent,
- numărul filelor documentului,
- numărul anexelor,
- emitentul,
- conţinutul documentului în rezumat,
- compartimentul căruia i s-a repartizat,
- data expedierii,
- modul rezolvării,
- destinatarul,
- numărul de înregistrare al documentului la care se conexează,
- indicativul dosarului după nomenclator.