Am nevoie de ajutor in clarificarea urmatoare situatii:
Ieri o vecina din bloc a facut reclamatie la furnizorul de gaze natural ca se simte miros de gaz la parter.A venit o echipa de interventie si a constat un defect la reteau de dinainte de contoarele abonatilor.
Domnii fain frumos au oprit gazul au scos regulator si au informat reclamanta ca trebuie sa remedieze defectiunea(consumatorii si furnizorul) si numai dupa aceea o sa-i reconecteze la retea.
Imediat au aparut si baietii de la firmele agreate sa-si de cu parerea si au estimat in jur de 1500 E reparatia.
Cine trebuie sa remedieze acest defect, furnizorul sau consumatorii?
As vrea sa stiu daca pot face reclamatie la OPC.In bloc sunt famillii cu copii micii care nu au caldura si apa calda.
Controlul este punct de delimitare,astfel ca tot ce este inainte de contoarele abonatilor trebuie reparat de catre societatea care furnizeaza gazele.
Depuneti o notificare la furnizorul de gaze, solicitand remedierea de urgenta a problemei aparute.
Dupa inca un apel la call center-ul furnizorului, operatorul insista ca deranjamentul no poate fi remediat de furnizor.
Am sunat si la OPC si dna inspector a zis sa revin dupa amiaza.
O sa fac o petitie si la ANRE.
Ce pot sa mai fac?
Nu este suficient sa dati telefon, ci sa si aveti un inscris din care rezulta ca ati semnalat problema. Furnizorul trebuie sa va raspunda in termen de 30 de zile, si sa va comunice temeiul de lege in baza caruia el refuza sa efectueze reparatia/sau nu este de competenta lui. La ANPC semnalati de asemenea in scris.