avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 275 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Returnarea unui produs
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Returnarea unui produs

Buna ziua, acum 2 saptamani am achizitionat o imprimanta dintr-un magazin de electronice. Am ajuns acasa, am instalat-o si surpriza, nu functiona corespunzator. A doua zi la prima ora am mers la magazinul respectiv si de acolo mi-au spus ca nu imi poate returna banii si nici nu imi poate schimba produsul, singura solutie fiind trimiterea lui in service. Ce spune legea despre returnarea unui produs practic cumparat nefunctional. Mentionez ca au trecut deja doua saptamani de cand am dus produsul la ei.X-(
Cel mai recent răspuns: nelager , utilizator 16:50, 15 Martie 2015
cand ati achizitionat acest produs vi sa dat un certificat de garantie in care sunt specificate cluzele inlocuiri acelui produs,insa ca a fost trimis in service este un inceput.Schimbarea unui produs nefunctionabil se face sub contatarea service.ul al societati respective nu la cererea cumparatorilor.Daca produsul poate fi reparat acesta nu va putea fi schimbat la solicitarea cumparatorului.Cititi cu atentie certificatul de garantie.
Art. 13. - Consumatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:
a) dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;
b) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă;
c) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator.
4-"Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului."

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Legea 449 dryw3r dryw3r va salut,am predat un telefon mobil pentru a fi reparat in garantie,deja are 2 luni da cand este la reparat ,nu s a rezolvat inca nimic,as vrea sa stiu care ... (vezi toată discuția)
Inel de logodna schimbat alora005 alora005 Buna seara, In data de 30.12.2014 logodnicul meu a cumparat pentru mine un inel de logodna de la un magazin de bijuterii din Bucuresti. Inelul era cu cateva ... (vezi toată discuția)
Produse defectuoase Saturnine Saturnine Buna ziua, Am tot cautat pe internet dar nu am gasit un raspuns concet . Daca achizitionez un produs ( sa zicem o pompa de bicicleta) ma duc cu ea acasa sa ... (vezi toată discuția)