In baza confirmarii telefonice a disponibilitatii de fonduri CAS, am efectuat o programare la o clinica medicala privata pentru un examen imagistic.
Ulterior am fost anuntata printr-un sms primit vineri la ora 20:30, de epuizarea plafonului si ca drept urmare programarea de luni nu mai este suportata financiar de casa de asigurari.
Considerand ca aceasta clinica aplica practici inselatoare si nu mi-a oferit informatii clare cu privire la cele de mai sus, am rugamintea sa ma sfatuiti cum pot sa-i trag la raspundere.
Cu multumiri!
Inainte de a-i reclama solicitati-le o lamurire despre contradictia dintre raspunsul initial si SMS-ul primit si anuntati-i ca va veti adresa ANPC ca sa verifice informatia referitoare la epuizarea plafonului.
Aveti nevoie de cat mai multe date in sprijinul reclamatiei: la ce ora ati vorbit, eventual si cu cine + dovada incercarii de rezolvare pe cale amiabila.
In momentul in care am cerut o lamurire telefonic persoanei de la receptie care se ocupa de programari, am primit un raspuns lipsit de responsabilitate: " Nu este cazul sa ne certam, daca doriti puteti face sesizare!!"........asta in conditiile in care persoana prejudiciata (o persoana invarsta si bolnava) nu are domiciliul aici si a facut deplasarea special.
In urma raspunsului primit, i-am instiintat de lamuririle pe care trebuie sa le ofere organelor abilitate (ANPC), in cazul in care nu se remediaza situatia.
In incercarea de a rezolva amiabil situatia, astazi la ora programarii ne vom prezenta la clinica.
Cum vom putea dovedii o incercare de rezolvare pe cale amiabila ce are loc verbal, cum ne sfatuiti sa procedam?
Notati numele persoanei cu care stati de vorba si ora la care ati fost, nu e nevoie de mai mult. Mergeti impreuna cu persoana suferinda, nu? In acest caz aveti si martor.
Daca aveti telefon performant cereti-le acordul pentru inregistrarea convorbirii.
Am revenit cu detalii in urma prezentarii la clinica in cauza la ora programarii, din pacate in defavoarea persoanei suferinde.
La fata locului persoana de la receptie (al carei nume si ora le-am notat), a fost foarte iritata sustinand ca nu intelege ce mai cautam daca am fost anuntati de vineri seara ca nu mai sunt fonduri. (martori fiind si alte doua persoane din familie).
Insistand sa discutam cu o persoana din conducere, am fost instiintati ca aceasta este intr-o sedinta (o practica din ce in ce mai uzuala de eschivare), am asteptat timp de 45 de minute timp in care era clar ca n-o sa se prezinte nimeni, iar la final ne-am lovit de refuzul receptiei de a ne comunica numele persoanei din conducere.
Am facut o sesizare in scris la sediul clinicii, urmand sa ma adresez si organelor abilitate CNAS si ANPC.
Cum pot formula petitia adresata institutiilor abilitate, a.i sa primesc un raspuns intr-un timp mai scurt fata de cel prevazut de lege (30 zile) ?
Telefon defect
advdorin
In data de 16.12.2012 am cumparat de la o reprezentanta a unei firme de telefonie mobila un un telefon performant (mare greseala am facut).
In data de ... (vezi toată discuția)