Poate nu veti astepta atat, depinde si cat de mult au de lucru insa nu aveti cum urgenta termenul de raspuns.
In opinia mea nu veti reusi sa rezolvati mare lucru
pentru dumneavoastra, ca sa beneficiati de gratuitatea examinarii va trebui sa faceti o reprogramare. Efectele reclamatiilor le va simti (sau nu) clinica. Este foarte posibil ca intr-adevar fondurile sa fie epuizate, suntem in 16... toti se plang ca fondurile le ajung doar pentru cateva zile si nu putem anticipa cum vor fi solutionate reclamatiile. Depinde si cum se vor justifica, daca e vorba doar de eroare umana nu de practica obisnuita nu se va intampla mare lucru.
Cand o faceti pe aceea catre ANPC solicitati sa vi se restituie cheltuielile cu transportul persoanei, poate reusiti sa le obtineti. Trebuie sa stiti ca nu ii pot obliga, insa poate aveti succes.
La casa judeteana de sanatate cereti sa se investigheze situatia fondurilor, poate totusi aveau la ora aia si operatorul care v-a programat nu a gresit. Oricare ar fi adevarul, este regretabil ca se intampla de-astea si ca
persoana de la receptie a fost foarte iritata sustinand ca nu intelege ce mai cautam daca am fost anuntati de vineri seara ca nu mai sunt fonduri.
Normal ar fi fost sa se scuze si sa explice frumos incurcatura. Zic si eu, cu gandul la o lume normala :)
Urmatoarea programare faceti-o in primele zile ale lunii.