avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 768 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Practica comerciala inselatoare, domeniul medical
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Practica comerciala inselatoare, domeniul medical

Buna ziua,

In baza confirmarii telefonice a disponibilitatii de fonduri CAS, am efectuat o programare la o clinica medicala privata pentru un examen imagistic.
Ulterior am fost anuntata printr-un sms primit vineri la ora 20:30, de epuizarea plafonului si ca drept urmare programarea de luni nu mai este suportata financiar de casa de asigurari.

Considerand ca aceasta clinica aplica practici inselatoare si nu mi-a oferit informatii clare cu privire la cele de mai sus, am rugamintea sa ma sfatuiti cum pot sa-i trag la raspundere.
Cu multumiri!

Cel mai recent răspuns: dboariu , utilizator 20:58, 23 Martie 2015
Poate nu veti astepta atat, depinde si cat de mult au de lucru insa nu aveti cum urgenta termenul de raspuns.

In opinia mea nu veti reusi sa rezolvati mare lucru pentru dumneavoastra, ca sa beneficiati de gratuitatea examinarii va trebui sa faceti o reprogramare. Efectele reclamatiilor le va simti (sau nu) clinica. Este foarte posibil ca intr-adevar fondurile sa fie epuizate, suntem in 16... toti se plang ca fondurile le ajung doar pentru cateva zile si nu putem anticipa cum vor fi solutionate reclamatiile. Depinde si cum se vor justifica, daca e vorba doar de eroare umana nu de practica obisnuita nu se va intampla mare lucru.

Cand o faceti pe aceea catre ANPC solicitati sa vi se restituie cheltuielile cu transportul persoanei, poate reusiti sa le obtineti. Trebuie sa stiti ca nu ii pot obliga, insa poate aveti succes.
La casa judeteana de sanatate cereti sa se investigheze situatia fondurilor, poate totusi aveau la ora aia si operatorul care v-a programat nu a gresit. Oricare ar fi adevarul, este regretabil ca se intampla de-astea si ca

persoana de la receptie a fost foarte iritata sustinand ca nu intelege ce mai cautam daca am fost anuntati de vineri seara ca nu mai sunt fonduri.

Normal ar fi fost sa se scuze si sa explice frumos incurcatura. Zic si eu, cu gandul la o lume normala :)

Urmatoarea programare faceti-o in primele zile ale lunii.
Faceți plângere la casa de asigurări și la ANPC. Iar pe tipa de la recepție reclamați-o în scris managerului.
"tipa de la receptie" il acopera pe manager, care probabil n-o sa se jeneze sa o sanctioneze in cazul reclamatiei la care indemnati dvs. Si ce-am rezolvat?
Orice unitate sanitară aflată în contract cu casa de asigurări trebuie să aibă o condică de reclamații. Dacă nu are, managerul e obligat să vă răspundă în scris (mi se pare că în 30 zile). Dacă nu vă răspunde sau vă dă un răspuns nesatisfăcător îl reclamați și aceste aspecte la casa de asigurări. Iar dacă se adună prea multe reclamații riscă penalități și alte măsuri, inclusiv rezilierea contractului cu casa. Și asta chiar doare!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Masina lovita in service Geo_MVG Geo_MVG Azi am fost cu masina la un service pentru a-mi schimba anvelopele de vara cu cele de iarna.Dupa ce am asteptat aproape doua ore sa-mi vina randul (desi pe ... (vezi toată discuția)
Telefon defect advdorin advdorin In data de 16.12.2012 am cumparat de la o reprezentanta a unei firme de telefonie mobila un un telefon performant (mare greseala am facut). In data de ... (vezi toată discuția)
Analize gratuite la clinica privata Ghiuldan Ghiuldan salutari, Va rog sa imi spuneti si mie ce imi recomandati sa fac in urmatoarea situatie. Trebuie sa-i fac copilului ( un an si o luna ) un exudat faringian si ... (vezi toată discuția)