avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 593 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Medierea - domeniu de aplicare şi ... Litigiu comanda on-line
Discuție deschisă în Medierea - domeniu de aplicare şi aspecte juridice

Litigiu comanda on-line

Ma poate obliga un vanzator de flori on-line german sa platesc o comanda nefinalizata (neplatita), pe care am refuzat-o in timp util (dar ei tot au trimis-o a doua zi)? In fapt, am comandat un buchetel de flori (app18 euro), am incercat plata cu card (eu nu am primit nici o instiintare de refuz al platii de la Banca noastra) dar ei mi-au spus ca nu s-a putut retrage suma, cerandu-mi toate datele cardului. Nu le-am dat, iar a doua zi am reintrat cu un alt card, crezand ca pot plati practic aceeasi comanda. In fapt, s-a creat o noua comanda, finalizata si ok. Am primit insa mail de confirmare pentru doua comenzi identice. Le-am scris imediat inapoi ca este o greseala, ca eu nu doresc doua comenzi identice, dar mi-au refuzat anularea comenzii neplatite, iar acum (probabil recuperatori) imi tot trimit adrese cu sume de plata de peste o suta de euro. Ce mi se poate intampla juridic vorbind,??? (eu sunt convinsa ca a fost rea vointa la mijloc si chiar un abuz de a mi se “baga pe gat” acel buchet de flori).
Multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: PopMi , utilizator 20:20, 22 Martie 2015
Teoretic, există posibilitatea de a fi obligată la plată dar practic, pentru așa o sumă, nu veți păți nimic. Singura lor șansă este să vă bată la cap doar, doar, plătiți de bună voie. Puteți face plângere la protecția consumatorilor.
Ultima modificare: Vineri, 20 Martie 2015
Adrian ALBU, Avocat
Se pare ca floraria a pasat unei firme de recuperari "cazul" (ei imi trimit plicuri cu suma supermarita...). Marea problema pentru mine este ca necunoscand limba germana (si neavand fonduri pentru translatori si avocati), nu ma pot "bate" cu ei, chit ca sunt constienta ca e vorba de un abuz - fie el si on-line.
Va multumesc mult pentru raspunsul dvs!
Cu atât mai mult, dacă somația este trimisă în limba germană, nu aveți de ce să luați în considerare aceste somații.
Va multumesc inca o data, foarte mult!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Comandă neplătită dar livrată de amazon. sasugorj sasugorj Bună ziua. Am comandat un produs pe Amazon. Nu am putut plăti cu cardul, î-mi spunea că nu e valid. Am încercat să plătesc cu transfer bancar. Nu am ... (vezi toată discuția)
Țeapă european business number Pierre Pierre Am primit din Germania o înscriere a firmei intr-un așa zis numar european Bussines. Un angajat a completat datele unei comenzi facute de ei si a ... (vezi toată discuția)
Retur produse în vederea gdpr mariustz mariustz Bună ziua, Am comandat online niște piese auto, ideea e ca firma mi.a băgat pe gat niste produse care costau mai mult și deși am sunat odată și am ... (vezi toată discuția)