Ma poate obliga un vanzator de flori on-line german sa platesc o comanda nefinalizata (neplatita), pe care am refuzat-o in timp util (dar ei tot au trimis-o a doua zi)? In fapt, am comandat un buchetel de flori (app18 euro), am incercat plata cu card (eu nu am primit nici o instiintare de refuz al platii de la Banca noastra) dar ei mi-au spus ca nu s-a putut retrage suma, cerandu-mi toate datele cardului. Nu le-am dat, iar a doua zi am reintrat cu un alt card, crezand ca pot plati practic aceeasi comanda. In fapt, s-a creat o noua comanda, finalizata si ok. Am primit insa mail de confirmare pentru doua comenzi identice. Le-am scris imediat inapoi ca este o greseala, ca eu nu doresc doua comenzi identice, dar mi-au refuzat anularea comenzii neplatite, iar acum (probabil recuperatori) imi tot trimit adrese cu sume de plata de peste o suta de euro. Ce mi se poate intampla juridic vorbind,??? (eu sunt convinsa ca a fost rea vointa la mijloc si chiar un abuz de a mi se “baga pe gat” acel buchet de flori).
Multumesc anticipat!
Teoretic, există posibilitatea de a fi obligată la plată dar practic, pentru așa o sumă, nu veți păți nimic. Singura lor șansă este să vă bată la cap doar, doar, plătiți de bună voie. Puteți face plângere la protecția consumatorilor.
Se pare ca floraria a pasat unei firme de recuperari "cazul" (ei imi trimit plicuri cu suma supermarita...). Marea problema pentru mine este ca necunoscand limba germana (si neavand fonduri pentru translatori si avocati), nu ma pot "bate" cu ei, chit ca sunt constienta ca e vorba de un abuz - fie el si on-line.
Va multumesc mult pentru raspunsul dvs!