Problema in care doresc o lamurire este urmatoarea: o firma a dat spre executare o comanda unor laboratoare care au facut niste greseli ce au compromis unele produse. Patronul a amenintat ca celor vinovati de acest lucru li se va retine contravaloarea acestor produse, pe motiv ca cei care au fost implicati in relatia cu acele laboratoare nu si-au facut treaba bine, adica nu au dat explicatiile necesare, s.a.m.d. In situatia in care patronul va decide sa impute acele sume, sa le retina angajatilor, exista posibilitatea pentru angajat sa ceara desfacerea contractului de munca lichidarea pentru a nu plati acele penalitati? Poate fi obligat angajatul sa plateasca daune ? Poate fi retinut impotriva vointei lui? In cazul in care angajatul doreste sa plece ce i se poate imtampla?
In cazul in care totusi patronul firmei va transmite Compartimentului financiar o comunicare interna prin care decide retinerea din salariu (lucru care s-a mai intamplat de cateva ori, mizand pe intimidare si lipsa de informare a angajatilor) acest lucru incalca legea, cu atat mai mult cu cat nu exista niciun accept scris din partea angajatului.
situatia de fapt o cunoasteti foarte bine acum va ramane doar sa va cunoasteti prioritatile si daca sunteti dispusa sa faceti un compromis
succes
av. Iorga