Buna ziua!
Va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema:Sunt contabila la o societate comerciala care pana in februarie 2009 avea in jur de 24 angajati.Datorita dificultatilor economice am fost nevoiti sa ne restrangem activitatea ajungand la un numar de 8 angajati.Societatea are contract cu Vodafone pentru un numar de 20 telefoane valabil pana in anul 2010,iar de doua luni tot incercam sa inchidem telefoanele pe care nu le mai folosim.Persoana cu care am tot vorbit la relatii cu clientii imi spune ca nu putem sa inchidem aceste numere fara a plati taxa de deconectare ,chiar daca i-am explicat ca ne-am redus activitatea si i-am trimis si copii dupa deciziile de incetare a contractelor.Imi spune ca am putea sa facem acest lucru daca am fi in procedura de insolventa sau de faliment.
Nu am cu cine sa ma inteleg si nu am cum sa platesc pentru ceva ce nu folosesc.Va rog sa ma sfatuiti ce pot sa fac in conditiile in care ei tot amana luarea unei decizii,iar facturile o sa mi le faca ca si pana acum.
Depinde de clauzele contractuale cu Vodafone.Daca exista un contract ferm,care nu are clauze de reziliere prevazute pentru astfel de momente,din nefericire,Vodafone are dreptate.Consider societatile comerciale trebuie sa isi negocieze dferitele contracte .
Vedeti ce srie in contractul initial incheiat, in caz de reziliere a contractului din partea dumneavoastra veti plati suma de .....? Aceste societati au aceasta clauza in contract. Incercati sa discutati cu ei ca sa va treaca la alt pachet de servicii, poate reusiti, dar greu........ Poate va ajuta cei de la protectia consumatorului. Va doresc succes!