Salutare,
Am o situatie mai putin obisnuita cu o masina pe care am vandut-o.
E un Smart fortwo cumparat din Germania.
L-am vandut la o luna dupa achizitie si noul client m-a contactat la cateva zile dupa pentru ca a gasit o problema la motor, masina scapa ceva ulei si avea cateva garnituri invechite.
A facut o constatare la service si mi-a trimis o proforma pentru garniturile pe care urma sa le c omande. I-am trimis o suma pentru a-l ajuta cu reparatia si s-a rezolvat.
La 3 saptamani a mers cu masina la RAR si a fost refuzat pe motiv ca masina are motor euro 2, cand trebuia sa aiba motor euro 4. Cei de acolo i-au spus ca motorul e schimbat si seria nu se poate citi. (cand am cumparat masina din Germania, avea itp valabil si dupa acel itp, masina figura cu euro 4 in carte)
Clientul m-a rugat sa cumpar masina de la el, pentru ca nu o poate inmatricula.
Nu pot cumpara masina de la el si i-am promis ca il ajut cu tot suportul pentru a identifica unde e problema si daca s-a schimbat motorul.
Trebuie sa mentionez ca acelasi client mi-a spus ca mai are un Smart vechi acasa pe care ar vrea sa il vanda, dar nu reuseste. (asta daca nu a schimbat motorul de pe smartul nou cu motorul de pe smartul lui si a distrus seria). Am gasit articole din care am aflat ca acest client al meu a fost prins de multe ori de politie cu acte false, legitimatii MAI si masini cu acte dubioase.
Acum vrea sa apeleze la un avocat pentru a rezolva situatia.
Intrebare finala: sunt obligat ca vanzator sa ii cumpar masina inapoi sau sa ii ofer o solutie pentru a inmatricula masina?
Va multumesc anticipat!
Buna ziua...ati facut deja destule pt clientul dvs si nu aveati obligatii de genul asta...practic ati lasat si loc de buna ziua...banuiesc ca nu sunteti de ieri de azi in bransa comertului sh cu masini...daca va intelegeati cu clientul de la inceput sa verificati masina si pe urma sa o cumpere era altceva...totusi puteti contacta si dvs un avocat priceput daca hartiile sunt in regula..cu respect