Buna ziua !
Am achizitionat o tableta de la flanco ( din magazin ).
Dupa o saptamana nu a mai pornit, nu se mai incarca si am trimis-o in service-ul celor de la Flanco.
Ieri am ridicat tableta "functionala" de la magazin si ieri seara problema a reaparut.
Cand am mers la magazin tipul a incercat sa o incarce si a pornit.
Eu am solicitat restituirea banilor iar motivul refuzului lor a fost ca "tableta a fost deja trimisa in service", desi in conditiile returnarii de pe site-ul lor nu este nimic precizat in legatura cu service-ul.#-o
Cei de la ANPC sunt complet inutili: am vorbit cu o doamna care sustine ca nu are cum sa procedeze in acest caz.
Ce ma sfatuiti sa fac ?
Ati cumparat din magazin, nu o puteti returna decat daca firma ofera asta. Daca au trimis-o deja in service deocamdata nu aveti ce face decat sa asteptati sa fie reparata.
Reveniti sa povestim daca problema se repeta; puteti cere restituirea pretului doar daca nu poate fi reparata si nici nu vi se ofera alta noua la schimb.