avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 538 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... comportamentul sefilor
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

comportamentul sefilor

buna,
as avea si eu o problema la care sper ca unul dintre dvs. sa-mi ofere o solutie....sunt angajata la o s.c. si sefa mea e de groaza...
Tot timpul cand vorbeste cu noi(angajatii) ne insulta...ne face in toate felurile pt motive doar de ea stiute...niciodata nu a fost in stare sa poarte cu noi o discutie civilizata.
Eu lucrez ca receptionera intr-un hotel, la un moment dat ne-a spus ca in cazul in care un client doreste ceva din bar sa-l servim...cand am facut acest lucru mi s-a taiat 10% din salariu timp de 3 luni.
De asemenea avem camere video pt parcare si astazi s-a intamplat ca sa fie atacate 2 pers in raza de actiune a camerelor noastre si m-au rugat sa ma uit pe camere sa vad daca se pot identifica atacatorii...pt acest lucru mi se mai taoe 10% din salariu timp de 3 luni.
Am inregistrat felul in care vb cu noi pe tel mobil si as vrea sa stiu daca se poate face ceva impotriva ei.
Va multumesc
Cel mai recent răspuns: Gratiela Ratiu , Consultant resurse umane 22:47, 24 Iunie 2009
aceste taieri din salariu s-au facut oare respectand legislatia?
adica ati fost convocata in scris la cercetare disciplinara, s-a facut aceasta cercetare si ulterior s-a emis o decizie?
Este o proceduar stricta pe care angajatorul trebuie sa o respecte cand sanctioneaza un angajat.