avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 953 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Spune-ne cine eşti Sunt trista...
Discuție deschisă în Spune-ne cine eşti

Sunt trista...

Buna, sunt o studenta aflata pe ultima suta de metri cu Dreptul (dau licenta acum), lucrez la o societate civila de avocati si sunt foarte trista la gandul ca vreau sa ma las de domeniul asta juridic. Sunt trista ca tot ceea ce conteaza in ziua de azi sunt pilele. Sunt trista ca daca nu ai bani, nu se uita nimeni la tine. Sunt trista ca nu se mai pune accent pe adevarata valoare a omului. Sunt trista...
Poate se gaseste cineva dintre voi, utilizatorii acestui forum, sa ma mai incurajeze si pe mine, ca sunt cu moralul la pamant! Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: dacia veche , utilizator 09:32, 30 Noiembrie 2009
Exact cum spun unele persoane mai sus: "batalia" dabea acum incepe , trebuie sa incepi de jos ,sa treci prin multe ,sa demonstrezi ca poti , ca ai talent iar apoi in functie de acestea vor venii si banii ,faima,etc
Repet : trebuie sa iti placa ceea ce faci , sa ai talent si pricepere , nu te gandii (deocamdata) la bani multi (vin ei daca ii vei merita) deoarece daca vroiai bani imediat ai gresit drumul... :D
Stimata D-na/D-soara,
pentru a avea succes in cariera si pentru a invata meseria trebuie sa va supuneti anumitor rigori ale domeniului si ale economiei,in general.Daca de la inceputul drumului plecati descurajata,atat o sa si realizati in viata.Orice meserie are puncte forte si puncte mai putin placute.
Daca doriti sa progresati in cariera si in viata in general,va trebui sa le suportati toate astea,pentru ca altfel nu veti razbi.
Am sa va spun o zicala a tatalui meu,care este maestru international de sah : "Daca nu stii sa joci sah in viata si nu esti un bun strateg ,atunci considera ca nu ai realizat nimic."
Deci,curaj si capul sus pentru ca prin munca si rabdare sunt sigura ca veti realiza foarte multe,atat profesional cat si in rest.