Am inteles, va multumesc.
Mai am o intrebare legata de actele pentru dosarul de indemnizatie - pe site-ul DGASPC sector 6 scrie urmatoarele, la unul dintre puncte:
- adeverinţă eliberată de angajator (Anexa 2 la HG 52/31.01.2011) din care să rezulte că persoana îndreptăţită:
- a realizat venituri salariale supuse impozitului pe venit, potrivit Codului Fiscal, timp de 12 luni anterior datei naşterii copilului,
- nivelul lunar al acestora,
- prima şi ultima zi de concediu de maternitate,
- data împlinirii celor 42 de zile reprezentând concediul de lăuzie,
- prima zi de concediu de creşterea copilului;
sau
- dovadă eliberată de autorităţile competente, în cazul asociaţilor unici.
(
[ link extern ] )
Sunt asociat unic la propria-mi firma. In ce consta acea dovada, ce trebuie sa cuprinda, de unde se elibereaza? In calitate de asociat unic nu beneficiez de niciun venit, sunt salariata in cadrul firmei.
Multumesc.