avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 776 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... ajutor........cine ma poate ajuta cu o problema?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

ajutor........cine ma poate ajuta cu o problema?

Buna sunt studenta la Administratie publica si am ales ca si tema de licenta Raspunderea disciplinara in dreptul muncii.Lucrarea cuprinde 2 parti partea teoretica si partea practica.La partea de practica trebuie sa fac un studiu de caz, despre abateri si sanctiuni aplicate angajatilor din sistemul medical.Daca ma puteti ajuta cu cazuri sau orice ce as putea scrie, daca exista legi revizuite in domeniu, am cautat foarte mult dar nu am gasit foarte multe informatii fata de cate pagini trebuie sa cuprinda lucrarea, plus nici profesorul coordonator nu stie ce sfaturi sa imi dea in ceea ce priveste practica la acest tip de tema de licenta.VA ROG DACA MA PUTETI AJUTA.VA MULTUMESC
Cel mai recent răspuns: Florentina Paven , Avocat 15:58, 30 Iunie 2009
Ar fi indicat ca pentru partea parctica sa cautati in cluegrile de deciziii spete pe aceasta tema, o alta lucrare este
cea din 2007 de la editura Morosan privind spetet diin dreptul muncii. De asemenea pe site puteti accesa diverese regulamente interne ale unitatilor sanitare pentru a vedea concret faptele care constituie abateri disciplinare in domeniu
Multumesc frumos de informatie.As mai avea o intrebare, tot la tematica mea am de abordat problema de cauzalitate intre abatere si sanctiune?am cautat pe diferite site-uri juridice dar nu am gasit nimic.Daca imi puteti cateva idei.Multumesc