avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 315 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Refuzare comanda
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Refuzare comanda

Buna ziua,

sunt fotograf. am trimis prin e-mail materiale in format digital unui laborator foto pentru a-mi imprima un anumit numar de albume foto si fotografii.

nu am primit nicio confirmare la acel e-mail. i-am contactat telefonic si le-am spus ca doresc sa imi comunice un pret pentru comanda, si sa-i rog ca inainte sa dea drumul intregii comenzi pentru productie, sa faca doar un album foto ca exemplu, sa verific daca la tipar poate apar greseli de asezare in pagina si asa mai departe. Mi-au spus ca nu se mai poate ca deja sunt toate in productie, iar pretul final mi-l va trimite.

Nu s-a intamplat asta, nicio factura in format electronic, nimic. Astazi am primit coletul cu o plata ramburs mult mai mare decat calculasem la preturile lor. Le-am spus ca nu am atatia bani iar curierul o sa revina luni.

As vrea sa refuz definitiv aceasta comanda. Este posibil?
Ultima modificare: Sâmbătă, 18 Aprilie 2015
Clau6d, utilizator
Cel mai recent răspuns: Clau6d , utilizator 08:30, 4 Mai 2015
Este posibil, insa trebuiesc cateva precizari, intre care:
- sunteti persoana fizica ori agent economic (fie si persoana fizica autorizata)
- sunteti la prima colaborare cu laboratorul sau exista unul sau mai multe precedente
- este important cum a fost formulat emailul trimis initial, adica redactarea lui daca poate fi interpretata ca o comanda ferma, etc

In principiu, daca amiabil nu se rezolva, puteti apela la un avocat sa va redacteze o notificare, iar daca respectivii sunt insensibili probabil ca urmeaza sa va aparati in instanta in caz ca va intenteaza actiune.
Multumesc pentru raspuns.

As dori sa fie sters acest topic.
Multumesc

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Platit bun primit prin curier fara sa il comand, recuperare bani justinmeal justinmeal Bună ziua, am primit pe adresa firmei un colet cu un produs prin curier cu suma ramburs de plata. S-a primit coletul si s-au platit banii curierului desi nu ... (vezi toată discuția)
Am vrut să achit prețul unui produs primit prin curierat, dar curierul mi-a spus că e cu ramburs 0. după 8 luni mi se cer banii, trebuie să plătesc eu sau cine a greșit? Petr4567 Petr4567 Buna ziua.Pe scurt situatia: -un produs expediat prin curier cu ramburs 0,fara factura fiscala de insotire a produsului.Am primit coletul si dorind sa achit ... (vezi toată discuția)
Produs primit resigilat si pachetul desfacut numaieoadi numaieoadi Povestea mea incepe de data de 30.11.2015 cand am comandat un telefon \"LG G FLEX 2\" la pretul de 1119 lei . In aceea zi am primit mail de confirmare care ma ... (vezi toată discuția)