Intr-o institutie publica carui compartiment ii revine sarcina de a intocmi P.A.P si de a -l urmari ? Poate un alt sef de compartiment decat cel de la logistica sa faca asta?
"(1) În vederea atribuirii contractelor, autoritatea contractantă are
obligaţia de a înfiinţa un compartiment intern specializat în domeniul
achiziţiilor publice, până la data de 1 ianuarie 2008.
(2) În cazul autorităţilor contractante nou-înfiinţate obligaţia
prevăzută la alin. (1) va fi dusă la îndeplinire într-un termen de cel mult 3
luni de la data înfiinţării autorităţii contractante."
Trebuie sa existe acest compartiment.
In plus, in general distribuitia sarcinilor in cadrul unei institutii publice se face prin reglementari interne proprii, cu respectarea prevederilor legislative nationale, si difera de la unitate la unitate, functie de structura organizatorica si necesitati.
De exemplu, la alte institutii nu exista compartiment "logistica", dar exista compartimente care au distribuite aceleasi sarcini.