buna ziua.va rog o explicatie..sun un if neplatitor de tva. am primit facturi de la paypoint pentru vanzarea de incarcari electronice si nu stiu cum sa le inregistrez daca trebuie facut nir...nu stiu ce sa fac cu facturile ...?si casa de marcat trebuie facut departament separat pentru incarcari electronice... ?si sumele de la incasari utilitati trebuie inregistrate undeva? ma scuzati sunt un novice in domeniu...va multumesc.
da am rezolvat de ieri cu casa de marcat....dar nu inteleg ce fac cu raportul z ....sa ma explic daca am inteles bine pe raportul z apare 2 totaluri unul de la vanzarea marfii iar al doilea de la incarcari electronice ...totalul vanzarilor de marfa il trec in raportul de gestiune pentru a scade-o.... iar totalul de la incarcari electronice si totalul de la vanzarea de marfa in rjip......este corect? va rog din suflet....o explicatie mai babeasca :sorry:nu mai stiu unde sa intreb am preluat eu evidenta de la contabil numai minuni mi-a facut....va multumesc.
va multumesc din suflet. dar chitantele de la platila care le achit facturile nu stiu in ce coloana sa le trec in plati numerar sau plati banca in rjip?