Sunt Daniel, si am o problema. paote ma puteti ajuta..
ideea este asa: Sunt de 5 ani si 4 luni abonat la o companie portocalie de telefonie din Romania. Mi-am facut primul abonament, cu bune cu rele, l-am incheiat. Apoi au insitat cu telefoanele de m-au exasperat, evident eu prost, am mai facut un contract, pe alti 2 ani. si acesta cu bune si rele, l-am terminat.. Din nou povestea se repeta: telefoane peste telefoane, oferte peste oferte si in final, am acceptat, un al 3-lea abonament. Cand am incheiat al 2-lea abonament, am solicitat sa fie pe 1 an, evident, atata mo dus tipa aia cu presu, pana am semnat, apoi am observat. era pe 2 ani.
dupa ce am incheiat al 3-lea abonament, la cateva luni mi s-au schimbat necesitatile, si faceam mult cost. asa ca am solicitat sa mi se schimbe oferta de minute mesaje si trafic. sa schimbat, dar sa si prelungit perioada cu 24 de luni. si asa am ajuns sa am acum 21 de luni.
vreau sa reunt la abonament. platesc foarte mult, si beneficiez de o oferta foarte proasta. ce ma sfatuiti? cum pot rezilia acest contract?
Va recomand sa cititi cu atentie clauzele contractului, mai ales clauza referitoare la reziliere. Trebuie sa respectati acea clauza cu suportarea sanctiunilor prevazute in contract.
VA RECOMAND ca inainte de semnarea oricarui contract, sa cititi cu mare atentie continutul, daca nu intelegeti sa apelati la cineva autorizat de a va explica ce consecinte poate avea semnarea acelui act pentru dv., si numai in cunostinta de cauza sa semnati. ;)
Cititi clauza de reziliere a contractului, asa cum am spus. Fiecare furnizor are clauze specifice. Nu putem sti la ce s-a gandit cel care a redactat contractul. Daca nu intelegeti, scrieti clauza de reziliere pe site si vedem ce se poate face. ;)