Am cumparat de la IKEA mai multe produse de mobilier pentru birou (11 buc.) din care doua produse (2 birouri din 4 de acelasi tip) au defecte, adica lipsa orificii pentru ansamblare.
Am sunat la relatii cu clientii de la IKEA - raspuns: va sunam in 24h, iar eu trebuie sa trimit fotografii cu defectele respective. Am urmat instructiunile: am trimis fotografiile pe mail.
Am fost sunat de IKEA - ca trebuie sa mai trimit codurile produselor respective pentru ca ei sa verifice care loturi sunt cu probleme si ulterior vor trimite o firma de curierat cu 2 birouri noi. Mentionez ca eu am cumparat 4 birouri de acest tip, din care 2 au fost bune si le-am ansamblat cu succes.
Ii contactez telefonic sa imi confirme ce trebuie sa fac cu cele 2 birouri care au defecte (un birou are ambalajul desfacut, iar celalalt era ansamblat complet - mai putin partile care nu puteau fi ansamblate datorita lipsei acelor orificii speciale), iar ei (relatii cu clientii+altcineva de la alt departament) mi-au confirmat sa demontez biroul ansamblat si sa le impachetez. Au mai spus ca voi fi contactat in 24h pentru informatii in ceea ce priveste schimbarea acestor produse.
In dimineata urmatoare le trimit un mail in care le solicit un raspuns cu rezolvarea acestei probleme. Ulterior mail-ului am sunat la relatii cu clientii, deoarece la mail am primit doar o confirmare de primire automata a serverului. Am fost informat ca voi fi sunat in cursul acelei zile de catre cineva de la departamentul care se ocupa cu rezolvarea acestui tip de probleme.
Bineinteles ca nu m-a mai sunat nimeni - tipic marilor companii care stiind legislatia din Romania ca atunci cand faci cumparaturi ca persoana juridica singura solutie de reclamare/solutionare a acestui tip de probleme este pe cale juridica si nu prin ANPC.
Mentionez ca am cumparat produsele de la IKEA Bucuresti si le-am transportat singur, iar eu stau la 120km distanta - din aceasta cauza mi se pare corect ca transportul acestor produse sa fie facut de IKEA.
Care este solutia corecta de rezolvare a acestei situatii si ce trebuie facut sa nu mai pateasca si altii ca mine?
Comunicati notificare oficiala,firmei mentionate in care detaliati concret situatia cu care va confruntati,solicitand solutionarea ,sub sanctiunea obligarii la plata a cheltuielilor aferente instantei de judecata
Sesizati oficial protectia consumatorului,care poate dispune solutionare mai rapida si fara costuri suplimentare pentru dvs
Succes !
....banuiesc ca sunteti la curent cu faptul ca IKEA este un brand suedez si au standarde foarte ridicate...DAR, intotdeauna exista un dar!...compania are un manager roman...asa cum in Suedia parlentarii merg pe biciclete la Parlament si nu au facilitati ca cei din Romania,asa ati primit dvs mobilier fara orificii si nu va baga in seama nimeni...exact pe invers! Parerea mea este ca ar trebui sa le scrieti si celor din Suedia poate sunt mai promti vis a vis de omologii din Romania....succes....cu respect.