avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 580 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... cand tb sa-mi primesc actele de la fostul angajator?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

cand tb sa-mi primesc actele de la fostul angajator?

buna ziua!
am o nelamurire....acum sunt in perioada de preaviz si mi-am predat telefonul de servici , insa eu nu stiu cand ar tb sa-mi primesc cartea de munca de la ei?!?
ce tb sa mai primesc pe langa CM....eu fiind data afara prin desfiintarea postului??
multumesc mult pt raspuns!
Cel mai recent răspuns: crimson , utilizator 18:42, 29 Iunie 2009
Dupa terminarea perioadei de preaviz , se va opera in Cm printr-o decizie de incetare a contractului de munca.
Decizia de incetare a contractului de munca ar trebui sa va parvina in max 5 zile de la data incetarii preavizului , iar in ceea ce priveste carnetul de munca ar trebui sa v-o inmaneze personal cam in 2 saptamani.
~ Conținut șters la cerere ~
jurist Clement a scris:

Fisa de lichidarea este documentul final in raporturile dv - stra cu angajatorul !
Astfel,veti urma calea urmatoare:
......,,Dupa terminarea perioadei de preaviz , se va opera in Cm printr-o decizie de incetare a contractului de munca.
Decizia de incetare a contractului de munca, va parvine in 5 zile de la data incetarii preavizului , iar in ceea ce priveste carnetul de munca ar trebui sa v-o inmaneze personal, in 2 saptamani|"......
Perseverati !#-o=D>X-(;):whistle::closedtopic:


Fisa (foaia) de lichidare este un simplu documentent, care nu este reglementat legal niciunde, prin care se speficica daca aveti sau de debite fata de fostul angajator.

In cazul unei concedieri sau a unei incetari cu acordul partilor ar trebui sa primiti o decizie de incetare a contractului individual de munca. In cazul demisiei acest document nu este obligatoriu, insrisul incetarii contractului in carnetul de munca facandu-se pe baza notificarii de incetare de CIM din partea salariatului.

Angajatorul are obligatia de-a inapoia carnetul de munca numai in cazul in care acesta este tinut si administrat la sediul angajatorului. Daca carnetul de munca este la ITM, angajatorul nu are obligatia de-a restitui carnetul de munca. Titularul carnetului (fostul angajat) poate ridica carnetul de munca pe baza cartii de identitate de la ITM, in termen de 15 zile dar in practica dupa ce termina inspectorii ITM de operat in carnet.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Angajatorul refuza inscrierea in cm Elleny Elleny Ce se poate face in cazul in care agajatorul nu a operat in CM, incetarea raporturilor de munca cu un angajat? Stiu ca in conformitate cu prevederile ... (vezi toată discuția)
In cat timp de la terminarea preavizului trebuie sa mi se aduca, cartea de munca (legal) dorali dorali am terminat preavizul pe data de 16-11-2009, dar nu am primit deciziile de incetare a activitatii,nici astazi 25-11-2009. vreau sa stiu in cat timp (legal) ... (vezi toată discuția)
Carte de munca anisoaro anisoaro As vrea sa stiu si eu cat dureaza sa iti inapoieze cartea de munca din mometul plecari de la firma respectiva? (vezi toată discuția)