avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 889 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Schimbare contor gaze de catre E.ON Gaz
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Schimbare contor gaze de catre E.ON Gaz

Pe 7 mai 2015 ma trezesc cu gazul oprit si galagie pe casa scarii. Niste indivizi de la E.ON Distributie Gaz cica faceau niste lucrari la instalatia de gaz metan. Evident ca ma apuca nervii si le fac un mic scandal cu intrebari de genul: "Da’ lucrarile astea nu se anunta din timp?" si unul imi raspunde: "Pai va anuntam acum".
Acestia pleaca la cateva minute, urc un etaj mai sus (unde este amplasat contorul) si constat ca mi-au schimbat contorul insa fara sa fiu prezent, fara sa semnez si eu de predare/primire, fara sa primesc macar o hartie (la fel si in cazul vecinilor).

In urma acestor intamplari am trimis prin email o sesizare catre E.ON Servicii Clienţi si primesc astazi un raspuns halucinant:

"Înştiinţarea privind înlocuirea contorilor în blocul dvs. a fost afişată pe uşa de la intrarea în imobil cu 48 de ore înainte .
Schimbarea mijlocului de măsurare gaze naturale a fost efectuată în prezenţa unui reprezentant al familiei care a refuzat semnarea buletinului de mişcare a mijlocului de măsurare."

Acest raspuns contine doua minciuni ordinare pentru nu s-a afisat evident nimic si nici nu s-a pus problema de refuz atat timp cat nimeni nu a fost intrebat de prezenta sau semnat. Toti vecinii au patit la fel.

Va rog sa-mi dati o idee de ce pot face in acest moment, atat timp cat le-am comunicat ca nu recunosc noul mijloc de masurare, ba mai mult nici nu stiu cat afisa acel contor cand l-au luat. Au facut modificari la mijloacele de masurare in baza carora trebuie sa emita urmatoarea factura pe care o voi contesta la ANPC. Altceva ce pot face ?

Va multumesc.

PS: In anul 2007, cand s-a refacut intreaga instalatie de gaze pentru toti locatarii, am semnat de primire pentru acel contor de gaze.
Cel mai recent răspuns: cyan , moderator 21:14, 17 Septembrie 2015
Nu aveti decat sa asteptati viitoarea factura si apoi sa luati o decizie.

Am primit un raspuns din partea ANPC, insa acesta este identic cu cel primit din partea companiei E.ON - o aiureala. In urma unei discutii telefonice purtata cu inspectorul ANPC care s-a ocupat de caz, acesta mi-a dat dreptate insa mi-a spus ca nu stie ce sa faca in acest caz :) Cu alte cuvinte, numai la statul roman sa nu apelezi... Cum adica institutia statului pusa sa protejeze consumatorul roman nu stie ce sa faca?
Bun, acum ce fac eu mai departe?
Ultima modificare: Joi, 17 Septembrie 2015
Iulian1977, utilizator
Daca ati platit cat ati consumat in mod uzual anterior schimbarii contorului nu are rost sa contestati in alta parte.
Daca nu sunteti multumit de raspunsul primit de la comisariatul regional OPC puteti sa reveniti cu o sesizare direct la ANPC.

Pe adresa de e-mail a ANPC office@anpc.ro ne puteţi scrie numai în situaţia în care nu sunteţi multumit de modul în care a fost rezolvată petiţia dumneavoastră de către Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor la care a fost depusă sau Comisariatul nu a răspuns în termenul prevăzut de lege.

[ link extern ]

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Se poate bransa vecinul fara acord notarial la gaz? llacramioara llacramioara Sunt din comuna Cumpana si vecinul meu vrea sa se branseze in cutia de gaz, care este pusa la 50 de cm de hotar pe gardul meu. Acesta ne fiind gard intre mine ... (vezi toată discuția)
Bransament comun gaze crisstiana crisstiana Buna ziua, Locuiesc la casa si am bransament la gaze comun cu un vecin. Va rog sa imi spuneti cum sa procedez sa separ acest bransament. Bransamentul ... (vezi toată discuția)
Aprobare bransament teava gaz comanmari comanmari Buna seara, Ma puteti lamuri si pe mine ce trebuie sa fac in conditiile in care unul din vecini cu care nu se poate discuta omeneste nu vrea sa-mi dea acordul ... (vezi toată discuția)