ingerasmic a scris:
.. sunt expert contabil tin contabilitatea la o asociatie de proprietari.
Eu vad situatia astfel:
Daca asociatia respectiva are angajat un administrator atestat, comitetul executiv poate sa-i dea prin fisa postului, acestui administrator toata gama de activitati cumuland administrarea tehnica, contabilitatea cat si casieria (in cazul contabilitatii in partida simpla).
Dar, in functie de marimea asociatiei, de activitate..., comitetul executiv poate decide angajarea, pe langa administrator si a unui contabil sau casier separat.
In aceste situatii nu cred ca cineva din primarie ar cere persoanei ce tine contabilitatea sau casieria sa obtina atestat de administrator atat timp cat administratorul exista si se ocupa de administrarea asociatiei.
O alta situatie poate fi atunci cand asociatia nu are administrator de nici un fel. Conform legii, in cazul acesta, membrii comitetului executiv preiau atributiunile administratorului. Asa se poate ca un membru al comitetului sa se ocupe de administrarea tehnica, atul sa tina contabiliatatea...
Dumneavoastra in ce situatie sunteti, angajat pe postul de contabil din afara asociatiei ori sunteti membru in comitetul executiv?
Asociatia are sau nu are angajat un administrator atestat?