avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1947 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... BRD - fisa actualizare date client Persoane Fizice
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

BRD - fisa actualizare date client Persoane Fizice

Buna ziua tuturor,
am o mare nedumerire si teama in acelasi timp vis a vis actualizarea si felul in care o face BRD si anume:
Azi 19-05-2015 am fost sa achit asigurarea prin BRD care in primul rand nu au fost transparenti si nu inmanat conditiile generale nu nu mi-a "fost explicate aceste informatii" cf alineat 3 "Acorduri" care ma sperie scriind astfel:
" Pentru constituirea produselor si /sau serviciilor pentru careeste necesar asigurarea unui disponibil in cont, Clientul se obliga sa asigure acest disponibil. Daca la sfarsitul zilei sumele necesare nu sunt disponibile in cont, aceste produse se vor anula automat din lipsa de fonduri."
Observatie:
-eu nu sunt client BRD ( nu am nici un fel de cont si nici nu doresc)
Intrebare: nu cumva BRD vrea sa imi faca cont si sa ma scoata si dator fara ca eu sa nu imi dau seama?
Eu inteleg din cele mai sus mentionate ca am obligatia sa asigur un disponibil (clar de bani) si daca acesta nu exista la sfarsitul fiecare zi imi este imputat ca penalizare desi eu nu am cont activ (s-a inchis acum multi ani dupa ce am achitat un credit de nevoi personale, am achitat taxa de inchidere cont etc) si nici card la ei nu am ...
Va rog sa ma ajutati!
Cel mai recent răspuns: sandu_ciprian , utilizator 23:09, 23 Martie 2017
Buna ziua!
Inteleg ca ati virat contravaloarea unei asigurari in contul Asiguratorului deschis la BRD, corect?
In masura in care nu va aflati in ipoteza mentionata in textul enuntat, nu aveti de ce sa va faceti probleme.
Nu imi dau seama despre ce document este vorba (conditii generale ...de afaceri? ...de operare pe conturi..?) dar, raportandu-ma doar la textul citat, eu il "traduc" in felul urmator: daca pentru initierea anumitor servicii/livrarea unui anumit produs este necesar sa asigurati un anumit disponibil (banuiesc ca ar fi vorba despre taxe de emitere, comisiona de constituire etc), serviciul/produsul se anuleaza daca nu asigurati sumele necesare.
Apreciind ca ipoteza mentionata la inceputul mesajului este corecta, nu vad de ce sa va faceti griji.

NB: cu privire la observatia dumneavoastra conform careia "nu sunt client BRD", prin prisma reglementarilor Ordonantei 99/2006, prin efectuarea acestei operatiuni, ati devenit un client al bancii respective :-)

"Art. 111
(1)Instituţia de credit este obligată să păstreze confidenţialitatea asupra tuturor faptelor, datelor şi informaţiilor referitoare la activitatea desfăşurată, precum şi asupra oricărui fapt, dată sau informaţie, aflate la dispoziţia sa, care privesc persoana, proprietatea, activitatea, afacerea, relaţiile personale sau de afaceri ale clienţilor ori informaţii referitoare la conturile clienţilor - solduri, rulaje, operaţiuni derulate -, la serviciile prestate sau la contractele încheiate cu clienţii.
(2)În înţelesul prezentului capitol se consideră client al unei instituţii de credit, orice persoană cu care, în desfăşurarea activităţilor prevăzute la art. 18 şi la art. 20, instituţia de credit a negociat o tranzacţie, chiar dacă respectiva tranzacţie nu s-a finalizat şi orice persoană care beneficiază de serviciile unei instituţii de credit, inclusiv persoanele care au beneficiat în trecut de serviciile unei instituţii de credit."

Stati linistit, aceata eticheta va este atribuita in sens pozitiv, aceasta situatie fiind reglementata in sensul obligarii institutiei bancare de a pastra secretul profesional în domeniul bancar şi relaţia cu clientela.

Cu stima,
Salut, imi primul rand multumesc pentru efortul de a-mi raspunde solicitarii de atunci.
Din experientele avute cu BRD am avut parte si de surprize neplacute, de atunci sunt mai precaut, spre ex: am achitat 2 credite, platile se faceau in aceeasi zi...( c/val ratei+dobanda+comisioane+asigurare) insa dupa achitarea ultimei rate, la cererea achitarii taxei de inchidere de cont, pentru contul sotiei s-a operat inchiderea de cont iar la mine mi-a iesit un minus de 36 de lei,...suma derizorie insa nu avea cum sa existe...nici o explicatie logica, nu figura in extrase nici o penalizare, suma creditelor era identica, cval esalonarii ratelor identice, aceeasi suma de plata a asigurarii cat si a datei scadente, WTF, este corect?...si altele...de atunci nu mai vreau sa aplelez la nici un serviciu oferit de aceasta banca.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Card de cumparaturi tata decedat Serban D Serban D Buna seara, tatal meu, care avea 56 de ani si a murit acum 10 zile, avea un card de cumparaturi standard de la BRD. Pe telefon are doua mesaje sub forma: * ... (vezi toată discuția)
Obligatii introduse de banca in derularea unui contract de credit tester tester Buna ziua! Va rog daca cineve ma poate ajuta sa-mi spuna in baza carei prevederi legislative o banca la care am mai multe contracte de credit (mentionez ... (vezi toată discuția)
Suma minima datorata la card de cumparaturi Catalin10q Catalin10q Buna seara! Detin un card de cumparaturi de la BRD, un card de credit, emis sub sigla MasterCard, in cont revolving. Acest card trebuie alimentat dupa ... (vezi toată discuția)