Buna ziua!
Inteleg ca ati virat contravaloarea unei asigurari in contul Asiguratorului deschis la BRD, corect?
In masura in care nu va aflati in ipoteza mentionata in textul enuntat, nu aveti de ce sa va faceti probleme.
Nu imi dau seama despre ce document este vorba (conditii generale ...de afaceri? ...de operare pe conturi..?) dar, raportandu-ma doar la textul citat, eu il "traduc" in felul urmator: daca pentru initierea anumitor servicii/livrarea unui anumit produs este necesar sa asigurati un anumit disponibil (banuiesc ca ar fi vorba despre taxe de emitere, comisiona de constituire etc), serviciul/produsul se anuleaza daca nu asigurati sumele necesare.
Apreciind ca ipoteza mentionata la inceputul mesajului este corecta, nu vad de ce sa va faceti griji.
NB: cu privire la observatia dumneavoastra conform careia "nu sunt client BRD", prin prisma reglementarilor Ordonantei 99/2006, prin efectuarea acestei operatiuni, ati devenit un client al bancii respective :-)
"Art. 111
(1)Instituţia de credit este obligată să păstreze confidenţialitatea asupra tuturor faptelor, datelor şi informaţiilor referitoare la activitatea desfăşurată, precum şi asupra oricărui fapt, dată sau informaţie, aflate la dispoziţia sa, care privesc persoana, proprietatea, activitatea, afacerea, relaţiile personale sau de afaceri ale clienţilor ori informaţii referitoare la conturile clienţilor - solduri, rulaje, operaţiuni derulate -, la serviciile prestate sau la contractele încheiate cu clienţii.
(2)În înţelesul prezentului capitol se consideră client al unei instituţii de credit, orice persoană cu care, în desfăşurarea activităţilor prevăzute la art. 18 şi la art. 20, instituţia de credit a negociat o tranzacţie, chiar dacă respectiva tranzacţie nu s-a finalizat şi orice persoană care beneficiază de serviciile unei instituţii de credit, inclusiv persoanele care au beneficiat în trecut de serviciile unei instituţii de credit."
Stati linistit, aceata eticheta va este atribuita in sens pozitiv, aceasta situatie fiind reglementata in sensul obligarii institutiei bancare de a pastra secretul profesional în domeniul bancar şi relaţia cu clientela.
Cu stima,
Salut, imi primul rand multumesc pentru efortul de a-mi raspunde solicitarii de atunci.
Din experientele avute cu BRD am avut parte si de surprize neplacute, de atunci sunt mai precaut, spre ex: am achitat 2 credite, platile se faceau in aceeasi zi...( c/val ratei+dobanda+comisioane+asigurare) insa dupa achitarea ultimei rate, la cererea achitarii taxei de inchidere de cont, pentru contul sotiei s-a operat inchiderea de cont iar la mine mi-a iesit un minus de 36 de lei,...suma derizorie insa nu avea cum sa existe...nici o explicatie logica, nu figura in extrase nici o penalizare, suma creditelor era identica, cval esalonarii ratelor identice, aceeasi suma de plata a asigurarii cat si a datei scadente, WTF, este corect?...si altele...de atunci nu mai vreau sa aplelez la nici un serviciu oferit de aceasta banca.