avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1106 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... administrator suspendat
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

administrator suspendat

Din verificarea documentelor de catre SRAP , rezulta ca atestatul de administrator de imobile pe care acesta il detine , nu indeplineste conditiile de valabilitate asa cum sunt prevazute in art. 58 pct.3 din HG. 1588/2007 si ca acesta nu mai poate exercita activitatea de administrator de imobile pana la obtinerea unui atestat valabil
A fost notificat comitetul executiv al asociatiei sa procedeze cu celeritate la angajarea unui nou administrator in conditiile legii .
Masurile pe care le a luat comitetul executiv :
- intrucat actualul administrator nu mai are atestat valabil , i se suspenda contractul individual de munca conform art . 52 litera e codul muncii pana la prezentarea la examen pentru obtinerea unui nou ateastat si pe aceasta perioada va fi angajata d-na ..... cu conventie civila in acasta functie intrucat detine un atestat valabil , v am citat din procesul verbal al comitetului executiv .
Din surse sigure , perioada este de la 1.05.2015 pana pe 31.07.2015 deci pe 3 luni .
Intrebare :
- au procedat corect prin supendarea pe cele 3 luni si numirea tot pe 3 luni cu conventie civila cu program de 2 ore zilnic ? nu cumva trebuia un cim in loc de conventie civila ?
Va multumesc
Cel mai recent răspuns: eugarizan , utilizator 09:17, 27 Mai 2015
eugarizan a scris:
Acest document se numeste : CONVENTIE CIVILA DE PRESTARI SERVICII , conform Codului Civil cap . 3 .

Am cautat si eu acest "cap. 3" din Codul civil si nu am gasit Conventie civila de prestari de servicii.
Poate au gresit cei din conducerea asociatiei, poate dumneavoastra nu explicati bine sau eu nu inteleg.
Repet: angajare unei persoane fizice se face in baza unui CIM si nu conventie.
Multumesc mult Domnule Adrintot , nu pot sa va trimit aceasta conventie , stiti de ce , are niste date personale , asa cum am scris eu cu caractere mari si mici este titulatura nu stiu de unde au luat exemplarul .
Iar cele cateva date , respectiv intre cine si cine se incheie , pe ce functie , renumeratia , durata , timpul de lucru sunt exact ca in conventie !
Si eu am cautat asa ceva si nu am gasit , am crezut ca nu stiu sa caut , stiti ca la asa ceva si cu asa ceva nu se joaca de a greseala .
Inteleg de la Dumneavoastra ca pentru asa ceva trebuia incheiat un CIM
Ce ma sfatuiti sa fac : sa i atentionez ca nu se procedeaza asa sau altceva ?
multumesc incaodata si va doresc
O zi buna !
Nu trebuie sa ne trimiteti conventia dar dumneavoastra mai sus ne-ati spus ca aceasta conventie a fost incheiata conform Codului Civil cap . 3. Sunt cuvintele scrise de dumneavoastra. Acum spuneti ca ati cautat si dumneavoastra "asa ceva..." In final intrebati:
Ce ma sfatuiti sa fac : sa i atentionez ca nu se procedeaza asa sau altceva ?

De dat sfaturi e usor dar in ce calitate vreti dumneavoastra sa-i atentionati?
Daca ati ales un presedinte, comitet, cenzori..., acestia se ocupa de conducerea si administrarea asociatiei, inclusis de contracte de angajare. Daca, asa cum inteleg, au avut control de la primarie, li s-a spus ce sa faca..., se vor conforma.
Poate in 3-4 luni o sa aveti administrator atestat si cu totul in regula, iar actuala situatie este provizorie, temporara.
Mai intreb odata : intr o asociatie de proprietari se poate incheia o conventie civila pentru functia de administrator fie ea si pentru cateva luni ?
Dupa cate am mai citit aici pe forum , raspunsurile ar fi ca acestea se incheie ocazional pentru repararea unei usi , desfundarea unui tobogan , inlocuirea unui teu etc etc . functia de administrator este ocazionala ?
Pai de unde stiu eu ca fostul administrator are sa ia atestatul ? daca celui care i s a facut aceasta conventie are atestat , de ce nu a fost incadrat pe post ?
O sa mi se raspunda : intrebati presedintele , eu asta doresc ; un raspuns daca au procedat corect , nu sa ne invartim in jurul cozii .
Va mai raspund odata:
Intr-o asociatie de proprietari se poate incheia conventie civila pentru functia de administrator, tot asa cum un sofer poate trece pe culoarea rosie la femafpr ori printre barierele de la calea ferata. Dovada este ca se poate exact ceea ce spuneti ca s-a intamplat in asociatia dumneavoastra. Deci s-a putut!

Functia de administrator nu este ocazionala ci o functie dependenta de angajator iar asociatia este obligata sa incheie CIM.

Daca o sa aveti rabdare pana face cursurile si ia atestatul prin examen o sa stiti "ca fostul administrator are sa ia atestatul", asa cum spuneti dumneavoastra.

Intrebati presedintele asociatiei sa raspunda la intrebarea dumneavoastra: "daca celui care i s a facut aceasta conventie are atestat, de ce nu a fost incadrat pe post?"
Spuneti ca:
O sa mi se raspunda : intrebati presedintele , eu asta doresc ; un raspuns daca au procedat corect.

Dorinta vi s-a indeplinit si vi s-a raspuns si asa cum vreti dumneavoastra; nu au procedat corect.

Alte discuții în legătură

Managerul de proprietate Marin Badea Marin Badea -poate lucra cu contract de prestari servicii?, fara a fi p.f.a.,a.f.,i.m.m.? Multumesc (vezi toată discuția)
Pfa+conventie dida5801 dida5801 Sunt PFA pe administrare imobile/asociatii de proprietari. Pentru administrare si caserie am contract (PFA cu Asociatia). Pentru contabilitate pot incheia ... (vezi toată discuția)
Angajare administrator asociatie proprietari maryred maryred Ce modalitati legale exista pentru angajarea unui administrator pentru o asociatie de proprietari? Evident ca noi, fiind o asociatie cu numai 20 de ... (vezi toată discuția)