Am un contract de consultanta tehnica, clientul este de acord sa-mi plateasca o parte din cheltuielile cu transportul (combustibilul), pe masina cu care am contract de comodat, intrebarile mele sunt:
- trebuie sai fac factura pe "cheltuieli transport" si sai dau si bonurile de combustibil (sau nu e nevoie de bonuri) sau numai sa-i dau bonurile de combustibil ?
- in acest caz aceste cheltuieli de transport, suportate de client, le inregistrez ca venit si pastrez bonurile ca sa ma mai scad ?
- celelalte cheluieli de transport (combustibil), pe care nu mi plateste clientul, le inregistrez pe ordinul de deplasare si foaia de parcurs ?
Este posibil ca printr-un PFA, sa pot deconta o masa cu un client sau un potential client, daca da va rog sa-mi spune-ti cum ?
Am o nedumerire, cand fac fcatura pe cheltuieli de transport, scriu exact suma care reiese din suma bonurilor de combustibil sau mai adaug si 16% ? Pentru ca eu ma inregistrez cu acest venit din care platesc impozit, deci eu nu recuperez in totalitate cheltuiala.
Iar bonurile de combustibil le pastrez doar pentru evidenta (justificare in caz de control), nu le mai inregistrez in registrul de incasari si plati, nu ?