Da, domnul meu, cu respect, dar dacă tot timpul iertăm pe cel care ne fură şi ne înşeală regulat, unde vom ajunge ? Nu în orice situaţii poţi ierta pe cineva, cel puţin în cazul nostru care ne mănâncă sănătatea de câţiva ani, nu ! Până şi cazul Voiculescu s-a judecat după vreo 15 ani, şi altele, iar acest caz al nostru nu poate să rămână în favoarea unui aşa-zis preşedinte escroc, pentru că nu-l putem numi altfel, minţind sute de oameni prin arogarea de funcţii ilegale !
Nu putem uita, mai ales dacă suntem daţi în judecată exact din cauza incompetenţei acestui fals preşedinte, care ne-a prejudiciat intenţionat, sau nu ... n-are importanţă ! Noi, neavând un preşedinte ales legal şi oficial, avem dreptul să nu-i recunoaştem acestuia nicio hotărâre sau semnătură (nu ştiu exact dacă asta s-ar numi "Uzurpare de Calităţi Oficiale").
Citiţi detalii despre caz, pe această pagină de Facebook pentru a vedea dacă se mai poate spune "Ce-a fost, a fost" (acest om a păcălit 460 de proprietari din 9 blocuri şi 28 de scări, luând decizii pe ascuns, de parcă ar fi fost moşia lui):
[ link extern ]
Cum am putea sta cu mâinile în sân, după ce am demonstrat că-l putem încadra şi la Înşelăciune, conform art. 215 din Noul Cod Penal ?
Ce să-i facem dacă a încercat şi reuşit (prin fraude şi ilegalităţi), chiar după "înscăunarea" lui, să construiască un nou Sediu de A.P. destul de luxos (aprox. 50 mp !), care se afla pe ... un pasaj pietonal, drum public între două blocuri, construcţia fiind chiar sub apartamentul acestuia, auzindu-se zvonuri că ar vrea să facă un Duplex acolo !
* Şi mai grav e că datorită nepăsării şi ne-implicării Autorităţilor Locale (conform atribuţiilor stipulate în lege, puteau ancheta cazul, cu amenzile de rigoare), au fost trimişi în judecată exact cei păgubiţi (în timp ce vinovaţii reali stau liniştiţi, cu toate Plângerile Penale făcute contra lor de diverse familii) cu o Motivare dubioasă a avocatului A.P.71, care poate fi încadrată la "Inducerea în Eroare a Organelor Judiciare", conform art.268 din Noul Cod Penal:
[ link extern ]
Rog pe cei care au studiat Dreptul (şi nu numai), la ce articol de lege s-ar încadra faptul că acest fals preşedinte n-a fost nici numit din rândul Comitetului Executiv, încălcând Legea (Primăria a certificat acest lucru, dar n-a luat măsuri mai dure), nici ales la 90 zile de la vacantarea postului anterior, conform art. 18, alin. 1) şi 7) din Hotărârea Guvernului nr. 1588/2007 ?
PUTEM SĂ-L ÎNCADRĂM LA "UZURPARE DE CALITĂŢI OFICIALE", ŞTIIND CĂ ACESTA E CONSIDERAT FUNCŢIONAR DE Î.C.C.J. ?
Eu, din ce-am citit, l-aş încadra şi la categoria de Funcţionar Public, pentru că mânuieşte cel mai mult banii publici (banii pentru Utilităţi ajung la Bugetul Local, gestionat de Primărie, la fel, Administratorul e atestat de Primărie, deci, răspunde ca un funcţionar public) !
Sper să ni se răspundă mai la obiect, concret, pentru că nu ştim cum să procedăm să arătăm Instanţelor ce ilegalităţi a făcut, conform mai ales Codului Penal, dar şi Civil !