Salut,
Am trimis in service un telefon cu o defectiune la ecran. Timpul contractual din garantie a fost de maxim 15 zile calendaristice. Dupa ce a expirat acest termen am mers sa aflu de ce anume nu a fost reparat. Mi s-a spus sa revin in cateva zile si va fi gata. Dupa 3 zile am revenit iar raspunsul lor a fost ca s-a descoperit urme de contact cu lichid si nu va fi reparat. Mentionez ca telefonul nu a fost intr-un mediu umed si nu avea cum sa aiba contact cu lichide. As vrea sa stiu daca pot refuza sa repare telefonul pe acest motiv dupa ce a trecut perioada maxima de 15 zile calendaristice prevazuta in contractul de garantie.
Multumesc.
Garantia este de 2 ani. E vorba de perioada in care trebuie remediata problema dupa ce aduci produsul in service. Pe certificatul de garantie e 15 zile. Intrebarea mea e daca au dreptul sa gaseseasca scuze dupa ce a expirat aceasta perioada.