Buna ziua,
Avem un magazin online care nu a fost actualizat de mai bine de 1 an, unde avem unele produse care au cost zero, iar altele cu pret. Am primit o comanda doar pentru produsele cu pret zero, am luat legatura cu clientul, si i-am spus ca este o eroare de sistem si ca vom reveni cu preturile produselor.Clientul nu a acceptat si a spus ca doreste acele produse la pret zero.Apoi i-am spus ca nu putem livra marfa deoarece nu mai sunt pe stoc( unele produse nu le mai avem in schimb altele le avem in magazinul fizic).Dupa lansarea comenzii clientul a primit automat un mail prin care era instiintat ca comanda urmeaza a fi procesata dupa confirmarea platii. Valoarea fiind zero clientul vrea produsele spunandu-ne ca suntem obligati sa le livram la pret zero.Ce putem face?
Buna ziua,Am inchiriat un spatiu pentru depozitare expresoare cafea sechond hand,pe care le vand online,
Trebuie autorizat spatiul?ce cod caen?,cum ma scad cu chiria?
Sunt p.f.a ,si am si codul caen pentru vanzari pe internet.... multumesc