buna.
Am cumparat un telefon acum 9 luni. Mi s-a spart ecranul, am luat legatura cu fabricantul, si mi s-a spus la telefon ca inlocuirea ecranului nu face parte din garantie, ceea ce mi se pare corect, dar ca in termen de 15 zile lucratoare mi se poate inlocui contracost...
Mi s-a cerut ca in cutia coletului sa introduc o adresa scrisa prin care sa imi exprim acordul ca reparatia sa fie facuta contracost...
Am trimis coletul, iar la 17 zile lucratoare am fost sunat si am fost intrebat daca sunt de acord cu reparatia contracost... :O In urma discutiei cu persoana care m-a sunat, mi s-a spus foarte "intepat" ca termenul legal de reparare al unui produs in afara garantiei este de 60 de zile lucratoare, deci sa nu ma grabesc... X-(
Dupa inca o saptamana am sunat eu din nou si mi s-a spus ca se asteapta livrarea piesei si mi s-a repetat ca termenul este de 60 de zile...
PANA LA URMA CARE ESTE TERMENUL LEGAL???? 15 ZILE SAU 60 ZILE?