avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 450 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Somer de lunga durata, fara nici un venit
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Somer de lunga durata, fara nici un venit

Buna ziua,
Am 56 de ani, sunt inginer, somer din noiembrie 2013, evident nu mai primesc indemnizatie de somaj din noiembrie 2014.
Evident ca vreau si pot sa muncesc, dar nimeni nu-mi da nici o sansa; orice incercare de a-mi gasi un serviciu, indiferent de post, a fost sortita esecului.
Poate cineva sa-mi spuna va rog, daca si in ce conditii pot primi un sprijin de la stat sau de la autoritatile locale; efectiv nu mai am din ce trai.
Multumesc
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 09:31, 25 Iunie 2015
mirceastanciubc a scris:

Poate cineva sa-mi spuna va rog, daca si in ce conditii pot primi un sprijin de la stat sau de la autoritatile locale; efectiv nu mai am din ce trai.

Nu v-as recomanda ajutor de la stat. Daca in Romania nu gasiti de munca, incercati afara (in toata lumea), veti gasi cu siguranta de munca, si pe salarii incomparabile cu un ajutor de stat.
Intrati pe:

[ link extern ]

si ce scrie acolo este valabil pentru toate primariile din tara.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Beneficii angajare someri DiaD DiaD Daca angajez persoane aflate in somaj, ce conditii trebuie sa respect si ce beneficii am? Multumesc. (vezi toată discuția)
Somaj - ce se intampla daca merg in vizita, in strainatate? grozaelenamonica grozaelenamonica daca am intrat in somaj ci 1 septembrie,iar bani pe care ii primesc nu i-mi ajung sa ma intretin,am virsta de 56 ani,si pe perioada de iarna noiembrie -aprilie ... (vezi toată discuția)