avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 968 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Speta comert electronic
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Speta comert electronic

Buna ziua! Aduc in atentia dvs urmatoarea speta, cu rugamintea de a-mi comunica daca am vreo sansa sa castig in fata instantelor. In urma cu 2 saptamani, am cumparat de pe un site de profil mai multe obiecte de imbracaminte, aflate la reducere, 2 dintre ele de valoare initiala mare (in jur de 3 mii de euro). Dupa reducere, produsele respective aveau pretul de 225 lei fiecare. Comanda mi-a fost acceptata si ulterior, din aceste 2 produse, mi-au fost trimise doar unul. Cu privire la celalalt produs nu am fost notificata, comanda mea fiind pur si simplu anulata. La solicitarea mea cu privire la acest lucru, mi s-a comunicat ca:
"- produsele pe care le comercializam nu sunt produsele noastre, acestea apartin unor furnizori cu care colaboram. Nu avem un magazin cu produsele noastre expuse, furnizorii ne pun la dispozitie un stoc;
- in 99% din cazuri stocurile transmise sunt respectate, insa exista si situatii punctuale cand furnizorul nu ne poate transmite toate produsele promise sau cand anumite produse nu corespund standardelor noastre de calitate, iar in acest caz luam decizia sa nu le mai trimitem.
Comanda dumnevoastra cu numarul .... a continut un produs care din motivele mentionate mai sus nu a putut fi expediat."

La cererea mea, nu mi-au putut pune la dispozitie un document din care sa reiasa faptul ca produsul respectiv nu s-a mai aflat de stocul furnizorului.

Conform termenilor contractuali (cu care am fost de acord) anularea unei comenzi se poate face numai in cazul in care "produsele solicitate nu sunt pe stoc."

Eu, personal, consider ca ofertantul si-a indeplinit partial obligatia si a anulat in mod abuziv si arbitrar restul comenzii (obiectul mai scump). Intentionez sa ma adresez instantei de judecata. Credeti ca as avea sanse de castig?

Va multumesc!
Asa cum relatati dvs. speta, personal nu cred ca aveti sanse in instanta.
Este foarte probabil ca furnizorul sa aduca in instanta, inscrisul din care sa reiasa ca obiectul comandat de catre dvs. nu se mai gasea in stoc (chiar daca a fost acceptata comanda) sau ca nu era de calitatea mentionata pe site, in anunt.
In cazul obiectului cu probleme de calitate, singura varianta ca sa nu fie actionati in judecata era chiar oprirea expedierii catre dvs.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Comercianți online - comenzi neonorate, reduse EmilConstantinescu EmilConstantinescu Bună ziua, Mă confrunt cu două probleme legate de anumite comenzi făcute prin intermediul comercianților online: [b]Cazul 1. [/b] Comunicare ... (vezi toată discuția)
Pret derizoriu pe magazin online - trebuie onorat? bolenici bolenici Un cumparator a comandat un produs de valoare reala 2000 RON, la pretul de 1 RON afisat din greseala pe un magazin online. A comandat 40 de produse x 1 RON, ... (vezi toată discuția)
Comandã online lyvyuvt lyvyuvt Bună ziua, În data de 17.01.2014, am făcut o comandă de pe site-ul www.cel.ro la produsul \\\\"DVD+R 4.7GB 120Min 16x Verbatim 100 buc set\\\\". ... (vezi toată discuția)