avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1035 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Poliţe de asigurare, reasigurare ... Urgent!!! Plata nedatorata?
Discuție deschisă în Poliţe de asigurare, reasigurare şi probleme juridice conexe

Urgent!!! Plata nedatorata?

Buna ziua. in anul 2008 am vandut masina personala la Udristei. In urma vanzarii m-am trezit cu multiple executari silitie unde sunt executat cu sume de 3000 de lei pentru ca nu s-au platit rovinetele. Am fost la politite sa vad daca sunt radiat si sunt, am fost la circa financiar si mi-au dat ca nu figurez cu masina chiar din ziua in care am facut vanzarea. Singura problema este ca nu este inmatriculat automobilul de catre noul cumparator. Am pierdut termenul de executare silitia, dar ma gandeam sa actionez in Instanta pe cei de la CNADNR pentru " Plata Nedatorata" si sa-l introduc in cauza si pe cuparator si executor( mai mult sau mai putin executorul). Rescunosc sunt student la drept in anu 2 si chiar as dori sa ma ajute cineva. Cum ar trebui sa procedez. Multumesc anticipat, Astept pareri si sugesti.
Cel mai recent răspuns: trandafir2 , moderator 23:46, 25 Iunie 2015
Bravo, incet incet ajungeti la ce v-am spus eu. Masina nu este radiata de la politie de pe numele dvs., astfel incat CNADNRul va trimite amenzile catre dvs..
Recititi mesajele mele si actionati in consecinta. Bafta!
Pai si atunci de ce la politie nu figurez cu masina si nici la taxe si impozite?
La politie masina figureaza pe numele dvs. atata vreme cat cumparatorul nu are talon pe numele lui si merge cu talonul dvs., la fisc nu figurati pentru ca v-ati scos din evidenta fiscala cu contractul de v/c, este posibil. Dar la politie nu puteti face dvs. radierea, ci doar cumparatorul odata cu transcrierea dreptului de proprietate. Acestea fiind zise si dat fiind ca nu mai exista alte explicatii de dat (din partea mea), va urez bafta!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură