Responsabilitatea plecarii in cursa a unui vehicul in stare buna de functionare ii apartine coordonatorului/managerului de transport si angajatorului.
Avand in vedere ca ati avut in masina un martor puteti pune presiune pe patroana informand-o ca in cazul in care nu renunta la solicitarea de a plati daunele veti depune plingere penala impotriva angajatorului pentru trimiterea in cursa cu un vehicul defect care v-a pus viata in pericol.
Chiar daca poate "suna" aiurea acuzatia, ii atrageti atentia patroanei ca procurorul va fi obligat sa desfasoare cercetari in urma carora se va constata ca politia indicase efectuarea unei expertize tehnice la care s-a renuntat, ca vor fi chemati la audieri inclusiv managerul de transport si politistii care au facut cercetarea la fata locului, ca veti solicita efectuarea unei expertize tehnice in urma careia se va constata ca vehiculul era varza din punct de vedere tehnic. ii spuneti ca se vor efectua cercetari cu privire la uzura casetei de directie, bara de directie, pivoti, cauciucuri, discuri de frana, cardan, etc., etc.
Daca va sustineti cum trebuie punctul de vedere in fata patroanei si ii prezentati ferm actiunile pe care le veti intreprinde este posibil sa isi dea seama ca si cu pile in politie nu va ascunde defectele camionului.
Gasiti mai jos atributiile managerului de transport si informati-l si pe acesta ca va merge pe la parchet sa dea cu subsemnatul cu privire la starea tehnica a vehiculelor care pleaca in cursa, in mod sigur au ceva bube cu repararea camioanelor, piesele sunt scumpe si nu fac reparatiile la timp.
FISA DE POST COORDONATOR TRANSPORT
11. Responsabilitati si sarcini:
- Coordoneaza si supravegheza activitatea conducatorilor auto;
-
Urmareste modul de intretinere si exploatare a masinilor, starea tehnica si de curatenie;
- Stabileste necesarul de piese de schimb si consumabile auto;
[ link extern ]