Unitatea noastra scolara are angajati cu norma intreaga doi administratori de patrimoniu. Pentru a ma incadra intr-un numar de posturi aprobat, sunt in situatia de a reduce norma unuia dintre ei. Care este baza legala prin care sa fac departajarea intre cei doi? concurs de dosare, fisa de evaluarea performantelor profesionale, criterii si punctaje pentru evaluarea personalului didactic auxiliar-administrator de patrimoniu (exista anumite criterii social umanitare care sa se ia in considerare la stabilirea punctajului sau doar la departajare in caz de egalitate)?
Daca da, mi-ar folosi mult un model.... sau macar o metodologie, lege, HG.
Va multumesc anticipat!
Avem CCMUNSAIP Nr. 1483/13.11.2014, care la art. 83. alin. (2) prevede ca ” In cazul in care, la nivelul unitatii/institutiei, exista mai multe posturi de aceeasi natura si unul sau mai multe dintre acestea vor fi desfiintate, se va proceda la o evaluare obiectiva a performantelor profesionale ale persoanelor care le ocupa”. iar alin (3) vine cu completarea ”Daca rezultatul evaluarii nu conduce la departajare, se aplica, in ordine, urmatoarele criterii...”.
Subliniez ca nu este vorba de desfiintarea unui post intreg, doar de reducerea lui cu 0,25, deci prin analogie, eu cred ca ar trebui sa urmez aceiasi pasi in departajare,incepand cu evaluarea obiectiva a performantelor profesionale. Este vorba de fisa de evaluare a performantelor profesionale individuale care se completeaza anual sau trebuie sa stabilim noi niste criterii conform fisei postului?
Dreptul muncii
munteancasian
Buna ziua. Am si eu o nelamurire.
La compania unde lucrez sint 8 posturi de laborant si 16 angajati pe functii de laborant. Se fac concedieri colective prin ... (vezi toată discuția)