Buna ziua,
La societatea xxx SRL se fac evaluari periodice. Acestea au rostul de a renegocia salariul (+), sau, eventual, de a stabili daca angajatul va primi tichete de masa. Evaluarea se face dupa 3 luni de munca, si eventual dupa inca trei luni.
Va rog sa precizati daca evaluarea anuala este obligatorie (eu stiu ca DA), si in ce baza legala.
Va multumesc frumos!
Criteriile si procedurile de evaluare profesionala a salariatilor sunt stabilite prin reg.intern al angajatorului.
Evaluarea anula este doar in sectorul bugetar, pentru sectorul privat Codul Muncii nu face nicio referire la perioada in care trebuie sa se evalueze un salariat : lunar, trimestrial, semestrial sau anual.
Criterii de evaluare a performantelor angajatului+ punctajul de evaluare l-am stabilit (functie de R.I si CCM pe care l-am avut la dispozitie.
Doar ca "consiliul de administartie" nu doreste sa faca evaluarea anuala....
De multe ori nu se intampla sa avem o evaluare periodica....(trimestriala).
E un subiect sensibil! Tocmai avem un conflict de munca.....
Cred ca da. Nu stiu inca. Sunt noua la ei pe probleme RU. Sunt sigura ca nu este inregula. As vrea sa implementez in R.I....Care e o struto-camila de R.I. / ROF....
Au CCM INREGISTRAT la ITM Timis.
Atunci trebuie modificat reg.intern si ccm-ul. Asa cum am precizat anterior, legislatia in materie nu impune termenul si perioadele evaluarii in cadrul unui an calendaristic . Acestea sunt stabilite la nivelul angajatorului respectiv.
Noul formular de cim
buiavasi
noile formulare care vor cuprinde criteriile si procedurile de evaluare se vor completa toti salariatii sau numai pt cei angajati dupa aparitia noilui cod al ... (vezi toată discuția)