Solutionarea este conditionata de interesul dvs
Daca doriti sa obtineti duplicat al diplomei desfasurati demersurile la unitatea scolara emitenta
Solicitati unitatii scolare emitente diploma bac,aprobare eliberarea unui duplicat al diplomei de bacalaureat
Ulterior este necesar sa incheiati declaratie, pe propria raspundere, la Monitorul Oficial,unde se achita o taxa de 20 lei la casierie, iar cu bonul eliberat va prezentati la un alt ghiseu unde completati o declaratie.
A doua zi trebuie sa ridicati de la Monitorul Oficial anuntul dvs de pierdere diploma bac
Cu documentul eliberat de la MO,mergeti la un notar si declarati pierderea diplomei de bacalaureat
Cu aceasta declaratie data de la notar si cu documentul mergeti la Inspectoratul Scolar local si faceti o cerere catre director pentru a aproba eliberarea unui duplicat al diplomei de bacalaureat.
Vi se elibereaza un bon si un numar de telefon si trebuie sa reveniti dupa 7 zile pentru a verifica daca cererea ta a fost semnata/aprobata.
Cu declaratia de la notar, cu aprobarea de la ISMB si cu cererea facuta initial catre directorul unitatii de invatamant absolvite, reveniti la secretariatul liceului, iar de aici se ocupa secretara
Mai trebuie sa depuneti
2 fotografii tip buletin
copie buletin
copie certificat nastere
copie certificat de casatorie (daca este cazul).
Conditionat de bagajul de activitate al angajatilor unitatii scolare,eliberarea duplicatului se realizeaza in maxim 30 de zile
Ordin nr.5655/2011
Art. 26.
(1) În cazul completării greşite din vina unităţii de învăţământ emitente a actului de studii original sau în cazul prezentării actului de studii original deteriorat astfel încât nu mai poate produce efectele pentru care a fost emis, în baza unei cereri scrise a solicitantului, unitatea de învăţământ care a eliberat actul respectiv eliberează un duplicat al acestuia, întocmit pe baza documentelor aflate în arhiva unităţii de învăţământ sau în cea a inspectoratului şcolar, din care rezultă situaţia şcolară a solicitantului.
(2) În cazul pierderii, distrugerii sau al furtului actului de studii original, cererea de eliberare a duplicatului este însoţită de următoarele acte, care se arhivează cu termen de păstrare permanent la inspectoratul şcolar, iar copiile certificate "conform cu originalul", la unitatea de învăţământ:
a) declaraţia notarială, dată de titularul actului, în care sunt cuprinse toate elementele necesare pentru identificare, împrejurările în care actul original a fost pierdut, precum şi alte precizări care să confirme dispariţia actului de studii respectiv. Se va face în mod obligatoriu următoarea menţiune: "actul de studii original nu a fost lăsat gaj/garanţie la o instituţie de stat sau particulară, din ţară sau din străinătate, şi nu a fost înstrăinat cu bună-ştiinţă altei persoane fizice sau juridice";
b) dovada publicării pierderii, distrugerii sau furtului actului de studii în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a;
c) copie legalizată la notariat după certificatul de naştere/căsătorie;
d) două fotografii alb-negru sau color, format 3 x 4 cm;
e) aprobarea scrisă a consiliului de administraţie al inspectoratului şcolar pentru eliberarea duplicatului, în urma actelor depuse de către unitatea de învăţământ.
(3) Pentru publicarea pierderii/distrugerii/furtului unui act de studii, titularul se adresează Monitorului Oficial al României, Partea a III-a, depunând un anunţ care va cuprinde următoarele date: denumirea actului de studii original, numele titularului, iniţialele prenumelui tatălui/mamei şi toate prenumele titularului, anul absolvirii, seria şi numărul actului, numărul şi data la care a fost înregistrat în evidenţele unităţii de învăţământ emitente.