avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 974 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... salariu + pensie de urmas
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

salariu + pensie de urmas

Buna ziua.

Sunt studenta si acum 4 luni am fost angajata la o firma. In tot acest timp mi s-a zis ca am carte de munca insa am constatat ca am fost mintita. Nu am niciun contract de munca, ba mai mult n-am semnat nimic altceva decat fluturasii de salariu ( niste foitze scoase la imprimanta pe care scria suma, numele meu si stampila firmei ). Am primit un salariu de 6 mil in prima luna apoi in celelalte 3 luni de 7 mil, desi postul pe care il ocupam cerea studii superioare ( pe care le am ).

In paralel cu asta am incasat si pensia de urmas dupa tatal meu, de 3 mil pe luna.

Acum as vrea sa sesizez ITM pentru faptul ca angajatorul m-a platit necorespunzator ( 6 mil in loc de 12 mil ) si ca nu mi-a facut carte de munca.

Este insa o problema, ca in timp ce luam salariul de la firma respectiva, incasam si pensia de urmas ?

Ce pot face in aceste conditii ? Pot sesiza ITM ?
Cel mai recent răspuns: andr44u , utilizator 21:50, 11 Iulie 2009
Tocmai de aceea intreb. Sa fac sesizare la ITM sau sa nu fac ? Dovezi am foarte multe, atat inscrisuri cat si martori. Ideea e ca la angajare mi s-a spus ca pot ridica si pensia intrucat exista nu stiu ce lege ce-mi permite sa fac cumul. Insa acum, vazand ca m-au mintit cu toate, nu stiu ce sa mai cred, motiv pentru care am ales sa scriu aici.
M-au pacalit si la salariu...

In concluzie, ce as putea face ?
andr44u a scris:

Tocmai de aceea intreb. Sa fac sesizare la ITM sau sa nu fac ? Dovezi am foarte multe, atat inscrisuri cat si martori. Ideea e ca la angajare mi s-a spus ca pot ridica si pensia intrucat exista nu stiu ce lege ce-mi permite sa fac cumul. Insa acum, vazand ca m-au mintit cu toate, nu stiu ce sa mai cred, motiv pentru care am ales sa scriu aici.