Salutare,
Ieri (24.08.2015) am facut doua transferuri bancare catre o firma ce vinde moneda virtuala BITCOIN, mentionez faptul ca am mai facut fara nici o problema din acelasi cont catre aceeasi firma.
Iar astazi dimineata observ ca nu ma mai pot loga pe contul de internet banking deoarece "Utilizatorul este dezactivat temporar. Pentru reactivarea accesului va rugam sa ne contactati, iar pentru obtinerea unei noi parole va rugam sa va prezentati la cea mai apropiata unitate BT."
M-am prezentat la banca unde mi-au resetat parola si m-au pus sa semnez un act pentru acest lucru. Ajungand inapoi acasa am obeservat ca eroarea inca exista si am sunat la relatii cu clientii unde mi-au spus ca nu s-a finalizat resetarea parolei si ca trebuie sa astept putin.
Am asteptat in jur de 30 de minute dupa care am primit un telefon de la sediul la care m-am prezentat pentru resetarea parolei in care mi s-a comunicat ca am facut 2 tranzactii frauduloase catre firma X, le-am explicat telefonic ca am vrut sa cumpar monezi BITCOIN in valoare de 1000 de ron deoarece din cate am studiat eu, intr-o perioada scurta de timp valoarea lui va creste.
Au spus ca vor reveni cu un telefon, lucru pe care l-au facut si in care m-au anuntat ca trebuie sa merg la sediu din nou sa dau o declaratie cum ca nu voi mai face tranzactii cu firma X si ca cele efectuate deja nu au avut un scop fraudulos, am spus ca bine voi face face o declaratie, lucru pe care l-am si facut.
Insa cand sa plec mi-au spus sa intru intr-un birou la o doamna/domnisoara cu functie mai mare cred, pentru a da mai multe detalii despre aceste tranzactii.
Am explicat care a fost povestea cu aceste 2 tranzactii, explicandu-le ca nu am stiut ca banca transilvania nu tolereaza tranzactiile in scopul obtinerii monezii BITCOIN.
Dupa care mi s-a scos un extras de cont/card de 70 de pagini unde mi-au fost prezentate toate tranzactile facute de la 1 ianuarie 2015 si pana in prezent si ca va trebui sa spun fiecare persoana la care am trimis/primit bani cine este si ce semnifica banii deoarece eu figurez ca si student in baza lor de date, iar rulajul de 150.000 RON li se pare colosala pentru un student.
Prima oara am crezut ca nu aud bine si le-am spus ca este imposibil ca in contul meu sa fie rulati atatia bani, iar ei mi-au spus sa merg acasa si sa revin cu o foaie in care sa specific fiecare persoana cine este din extrasul de cont.
M-am enervat si am plecat acasa pentru a studia extrasele de cont.
Le-am facut o lista cu ce au dorit, in care le-am precizat si faptul ca extrasele de cont sunt si de acum aproape 3 ani, deci suma totala rulata este de acum 3 ani si pana in prezent.
Mentionez ca le-am oferit si o copie dupa certificatul de nastere, doarece mai primeam bani de la tatal meu care are acelasi nume ca si mine, iar pentru acest lucru mi-au facut copie dupa certificatul de nastere.
Pe langa certificat le-am mai dus 2 diplome care atesta ca sunt programator, iar majoritatea baniilor mi fac ca si freelancer.
Intrebarea mea este, au procedat corect ?
Trebuia sa le dau atatea explicatii ?
Au voie sa-mi blocheze contul/cardurile ?
Multumesc de atentie.
Cel mai recent răspuns:
DinuX , utilizator
08:25, 27 August 2015